THE BALM - IN THE BALM OF YOUR HAND VOL.2

Herkese merhaba, 


Bugün size yepyeni the balm paletini göstermek istiyorum. '' In the balm of your hand Vol.2 '' 


Lovviez - The Balm - In The Balm Of Your Hand Vol.2



Görmüşseniz mutlaka hatırlayacaksınız ki bu serinin yaklaşık 1 yıl önce ilk paleti olan '' in the balm of your hand Vol.1 '' piyasaya sürülmüş ve büyük ilgi görmüştü. 


İki palet arasındaki en büyük fark ise, Vol.1 paletinde yer alan 2 ruj, Vol.2 paletine eklenmemiş olmasıdır. Kişisel fikrimce, rujların eklenmemiş olması büyük bir eksiklik değil, zira çok sık kullanıldığını da düşünmüyorum tüketiciler tarafından. 


Paletin içeriğine bakacak olursak; görüldüğü gibi palette 4 adet far, 3 adet allık, highlighter ve bronzer bulunmaktadır. 


The Balm ürünlerine Gratis mağazalarınla kolaylıkla bulabilirsiniz. Bu yeni palet ise henüz piyasaya sürülmedi. Ülkemize gelmesi de biraz zaman alabilir diye düşünüyorum. Diğer paletlerin fiyatlarını göz önünde bulundurarak bu güzeller güzeli paletin yaklaşık olarak 120TL civarı olacağını düşünüyorum. 


Ülkemize gelir gelmez, ilk indirimde mutlaka alacağım bir palet olacak kendisi. :)


16 yorum:

  1. Bu the balm bızı batıracak cano😃

    YanıtlaSil
  2. Renkler buğday tenliler için uygun diye düşünüyorum. Gratise gelince bir göz atalım. Öpüldün güzellik. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum canım benim ^^

      Sil
  3. Palet içindeki rujların akıbeti hep bozulmak oluyor. O yüzden bu palette olmaması iyi olmuş bence de ♥️

    YanıtlaSil
  4. bende tek bon jovi paleti var ve onu bitirebilir miyim bilmiyorum :) bunu almasam daha iyi galiba ...

    YanıtlaSil
  5. Çok kullanışlı bir palet bence baya güzel 👍🏼

    YanıtlaSil
  6. Wonderful products,d ear! So interesting, like it a lot!
    Great review.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    YanıtlaSil
  7. Nice post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. The balm artık palet çıkarmasın ya her paleti mi güzel ve uçuk fiyatı olur :D Ellerine sağlık kuzum :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.