MOSHOS GARDEN KLEMENTIN SUPER MASK

Herkese merhaba, 


Bugün sizlere bir süredir kullandığım bir maskeden bahsedeceğim. 


''Moshos Garden'' markasına ait ''Klementin Super Mask'' 


Lovviez




Öncelikle cilt tipim hakkında bilgi vermek istiyorum. 

* T bölgem daha yağlı olmak üzere, karma

* Sivilceye meyilli

* Burun üstünde siyah noktalar ve burun çevresinde gözenekler mevcut




Lovviez



Maskenin özellikleri ; 


* Yağlı ciltleri temizler.

* Ciltteki ölü ve yıpranmış hücreleri atar. 

* Tıkalı gözenekleri açmaya yardımcı olur. 

* Yüksek nemlendirici özelliği sayesinde cildi kurutmaz. 

* Cildi yumuşatır ve aydınlatır. 

* Nane, lavanta ve kaolin içeriğinden ötürü, hassas ciltlerde kısa süreli kızarıklık yapabilir. 

* Ürün miktarı 55 gramdır. 

* Güncel fiyatı 64 TL

* Organiktir

* Kaynağı doğada olmayan hiçbir zararlı madde içermez


Lovviez


Özellikle sivilcelerim olduğu zaman maske yapmıyordum. Bu maske ile tanıştıktan sonra bu kuralımı yıktım resmen. Maskenin içeriğinin temiz oluşu benim için en büyük etkenlerden birisidir. 




Lovviez


Maskeyi temiz cildime uyguluyorum. Dudak ve göz çevreme yaklaştırmıyorum. Maskeyi tüm yüzüme orta kalınlıkta uyguladıktan sonra, kurumaya bırakıyorum. Kısa bir süre içerisinde maske tamamen kuruyor. Hafif ılık su ile, yüzüme masaj yaparak temizliyorum. 



Cildimin hassasiyeti sebebiyle, zaman zaman hafif kızarıklıklar olsa da , yaklaşık olarak 5 dakika içerisinde kayboluyor.





Maskeyi kullandığım süre boyunca (henüz 4 kez) hiçbir deneyimimde kaşıntı ya da kuruma gibi bir durum ile karşılaşmadım.


Maskenin özelliklerinde bahsedilen her durumu bizzat yaşadım diyebilirim. Daha uzun vadeli kullanımda sivilcelerim üzerindeki etkisini yeniden paylaşacağım.


video



İçinizde bu ürünü ya da Moshos Garden 'dan başka ürünler kullananlar var mı? Varsa mutlaka hangisi ya da hangileri olduğunu ve gözlemlerinizi yorum yazarak benimle paylaşın ^^


Yayınıma zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. 






22 yorum:

  1. Merak ediyordum bu maskeyi ama cildim alerjik olduğundan biraz korkuyordum açıkçası ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alerjik durum söz konusuysa tavsiye etmem canım hiçbir ürün

      Sil
  2. Wow, so interesting mask! I didn't try it but it looks so useful!
    Like it so much. great review dear.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    YanıtlaSil
  3. benlik değil bu maske maalesef , ben kuru ciltliyim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltler için farklı maskeleri mevcut canım :)

      Sil
  4. İlk kez duydum ama hassas cildim aşırııı..:(
    Ama bi denemek lazım.
    Bu aradaaa emeğine sağlık harika bir paylaşım olmuş canımm. Videolar falan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  5. Güzel ürünmüş kuzum beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. Sivilceli dönemde maske uygulanabilmesi ona artı puan. 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim yanı o canım benim <3

      Sil
  7. bu markanın hiç ürününü kullanmadım, ama iyi bir marka olduğunu biliyorum, maskenin temiz içerikli oluşu çok güzel, deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Kuzummm bu markanın ürünleriçok övülüyor ve senin de beğenmene çok sevindim. Cilt tipime uygun bir maskesine bakayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim meleğim <3

      Sil
  9. Mine is sensitive skin too, so avoid using mask, but this mask seems helpful, i should try this.
    https://clickbystyle.blogspot.in/ i am following you plz follow me .

    YanıtlaSil
  10. Mine is sensitive skin too, so avoid using mask, but this mask seems helpful, i should try this.
    https://clickbystyle.blogspot.in/ i am following you plz follow me .

    YanıtlaSil
  11. Daha önce Lavantalı maskesini denemiştim.Kokusu ve nem verişiyle oldukça güzeldi...

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten maskeleri çok güzel 👍 bu konuda hem fikiriz 😘✍🏻

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.