LA ROCHE POSAY EFFACLAR SERİSİ

Herkese merhaba,


Bugün bana en sık sorulan sivilceli cildim için uyguladığım temizleme rutinimden bahsetmek istiyorum. 



Lovviez - La Roche Posay - Effaclar - Sivilce Tedavisi




Cildimin, özellikle yüzümde T bölgemin, yağlı ve sivilceye aşırı meyilli olmasından ötürü sürekli akne problemi yaşıyorum. 

Sivilcelere dokunmadan duramıyorum. Onlar da etrafa yayılmadan duramıyor maalesef. 1-2 sivilce oluyor 8-9 sivilce..


Bu ürünlerin bazılarını sabah akşam, bazılarını sadece sabah ve bazılarını da sadece akşamları kullanıyorum. Haydi şimdi kullandığım ürünlere sırasıyla ve tek tek bakalım.



La Roche Posay - Effaclar - Micellar Water


Lovviez - La Roche Posay - Effaclar - Micellar Water 


Özellikle akşamları ( o gün makyaj yapmışsam eğer) bu ürünü makyajımın kabasını çıkartmak için bu miselli suyu kullanıyorum. Cildimi tahriş etmeden temizliyor. Göz makyajımın temizliğinde ise, göz çevresine zarar vermeden, her hangi bir yanma ya da kızarıklık olmadan güzelce temizliyor. Nitekim söylemeden geçemeyeceğim bir konu da, kirpik diplerimde maalesef ki makyaj kalıntıları oluyor. Onları da bir makyaj temizleme çubuğu ile temizliyorum.




La Roche Posay - Effaclar - Purifying Foaming Gel For Oily Sensitive Skin


Lovviez - La Roche Posay - Effaclar - Foaming Gel


Günlük olarak sabah ve akşam kullandığım, yağlı hassas ciltlere özel temizleme jeli rutinimin vazgeçilmez ürünlerinden birisi diyebilirim. Yüzümü ıslattıktan sonra, yaklaşık bir tam pompa olacak kadar ürünü, temizleme süngerimin üzerine sıkıyorum ve yüzümü temizlemeye başlıyorum. Şeffaf jel, yüzüme su ile temas ettikten sonra köpürmeye başlıyor. Jel ile temizleme evresini birkaç dakika devam ettiriyorum. Ürünü oval hareketlerle yüzüme uygulamak, masaj etkisi gösteriyor ve rahatlatıyor. 




La Roche Posay - Effaclar - Astringment Lotion Micro / Exfoliant Anti / Blackheads



Lovviez - La Roche Posay - Effaclar - Lotion


Cildimi temizledikten sonra, sıra gözeneklerimi sıkılaştırmaya geliyor. Bunun için de siyah noktalar ile de savaşan sıkılaştırıcı losyonu kullanıyorum. Yalnız bu ürünü sadece akşamları uyguluyorum. Gündüz dışarı çıkmadan önce kullanmaya uygun değilmiş. Bir pamuk yardımı ile, cildime çok bastırmadan, tüm yüzüme, özellikle burun çevresine daha fazla bastırarak, sivilcelere çok değdirmeden uyguluyorum.



La Roche Posay - Effaclar - Duo(+)



Lovviez - La Roche Posay - Effaclar - Duo


Rutinimin en sevdiğim parçası kuşkusuz Duo Kremdir. Sivilce karşıtı olan bu krem, sivilce izlerini, güneş lekelerini yok etmeye ve cilt eşitsizliğini gidermeye çalışıyor. Nitekim de başarılı oluyor. Güneş lekelerim ve yüzümdeki renk eşitsizliğim hemen hemen yok oldu desem yalan olmaz. Sivilcelerim hala tedavide olduğu için onun hakkında yorum yapmıyorum şimdilik. Üstelik kremi azıcık uygulasam bile tüm yüzüme yetiyor. Önemli nokta ise, göz çevresine çok yaklaştırmamak. Oldukça bereketli bir ürün. ürünü kullandığımdan beri cildim daha canlı ve aydınlık. 



La Roche Posay - Toleriane - Ultra Contour Yeux 



Lovviez - La Roche Posay - Toleriane - Ultra Contour Yeux


Bu ürün, eczaneden deneme boyu olarak verilmişti. Birkaç gün kullanmama ancak yeterli oldu. Elbette ki, büyük boyunu alacağım. Göz çevremde fazla bir problemim yoktur çok şükür. Göz çevresi şişkinliğini azaltmayı ve yatıştırmayı vaat eden ürün benim için çok iyi geldi. Özellikle yorgun olduğum zamanlarda kullanarak memnun kaldım. 


Son keşfim olan Cicaplast Baume B5 ile de yüzümde kuru hissettiğim yerlere ve dudak, burun çevreme bu onarıcı kremi kullanmaya başladım.


Lovviez - La Roche Posay - Cicaplast



Genel olarak markadan bahsetmek gerekirse, tüm ciltlere uygun ürünleri bulunmaktadır. Çoğu eczanelerden ve internet sitelerinden de bulabilirsiniz. Küçük boy ürünlerin fiyatları oldukça uygun olsa da çoğu tam boy ürünlerinin fiyatları genellikle 40-50 TL üzerindedir. 



Özellikle sivilce problemi yaşayan ve bu ürünlerden en az birkaçını kullanan arkadaşlarımdan ve internet araştırmalarımdan edindiğim bilgilere göre, yüzümüzde deri altında kalmış sivilceleri önce kusturuyor daha sonra kurutuyor. Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve zaman zaman sivilceler gözle görünür derecede azalırken zaman zaman minik minik çoğalıyor. Daha önce de duo(+) krem kullanıp cildimi tamamen pürüzsüz gördüğüm için bu rutine hala devam ediyorum. Öncesi sonrası fotoğrafları daha sonra yazacağım yayınlarda göstereceğim. 



Zamanınızı yayınımı okumaya ve bloğumu ziyaret etmeye ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Konu hakkındaki bilgilerinizi ya da merak ettiklerinizi yorum olarak yazarsanız çok mutlu olurum. 






21 yorum:

  1. Benim de çok sevdiğim bir seri,La roche'u gayet başarılı buluyorum.. Güzel yazı olmuş cnm ;)

    YanıtlaSil
  2. I like this brand very much. Here in Poland it is also popular :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç kullanmadım normalde denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Great products! The foaming cream looks interesting!

    YanıtlaSil
  5. Kuzum çok faydalı bir yazı olmuş emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  6. La roche posay ürünlerini seviyorum, göz çevresi ürününü merak ettim, ihtiyacım olduğunda denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  7. Hocam izle butonuyla izledim sizin sitenizi. Bende bekliyorum artık. Siteme
    Nuri özkan kişisel blog
    www.nuriozzkan.com

    YanıtlaSil
  8. Tolariane dikkatimi çekti. Yakın zamanda kullanılacak ürün listemde. :))

    YanıtlaSil
  9. la roche posay ürünlerini genel anlamda çok seviyorum

    YanıtlaSil
  10. methini çok duydugum, denemek istediğim serilerden biri =)

    YanıtlaSil
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  12. Harika bir yazı olmuş canm bende bloguma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Effeclar temizleme jeli dışındakileri severek kullanıyorum.Jel yüzümü çok kuruttuğundan sadece cildimin aşırı yağlandığı yaz aylarında kullanabiliyorum.Güzel bir yazı olmuş.Çok çok sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  14. Bu markanın deneme ürününü kullandım güzeldi.

    YanıtlaSil
  15. Great post dear, photos are amazing!
    I follow you now, hope you'll follow back!

    Have a nice day :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/09/diy-phone-case.html

    YanıtlaSil
  16. markayı seviyorum ama bu seriyi hiç kullanmadım, cildim yağlı olmadığı için ... paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Benimde çok sevdiğim bir seri bu :)

    YanıtlaSil
  18. La Roche gerçekten başarılı bir marka. Duo'yu merak ediyordum sayende bilgi sahibi oldum teşekkürler tatlım 😘

    YanıtlaSil
  19. La roche posay markasını birkaç yıl önce denemiş temizleme jelini özellikle çok başarılı bulmuştum kuzum. Yazındaki sıkılaştırıcı losyonu çok merak ettim. Emeğine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.