ÇANTA BEYZA

Herkese merhaba, 


Lovviez


Bugün size yeni keşfettiğim bir çanta mağazasından bahsetmek istiyorum.


Özellikle yaz mevsiminin gelmesiyle yeni model çantalara bakıyordum. 

Daha sonra arkadaşımın profilinde bu mağazayı keşfettim. 


Instagram -> @cantabeyzaa (Tık Tık)


Hemen profili inceledim. 
Birbirinden güzel modeller arasında bu çanta rengi ile beni tavlamayı başardı. 

Kapıda ödeme seçeneği bulunması, 1 günde kargoya verilmesi ve ertesi gün elime ulaşması beni en çok etkileyen özelliklerinden birisi oldu. 


Bünyesine her geçen gün yeni modeller ekleyen mağazaya mutlaka uğrayın. Her zevke hitap edebilecek bir çanta mevcut. 

Ayrıca fiyatları inanılmaz derecede uygun. 

Lovviez


Ben ilk olarak bu pudra pembesi çantayı aldım. 
Çantanın iki bölmeden oluşması benim için çok büyük bir avantaj. İhtiyaçlarıma göre yerleştiriyorum içini.


Lovviez



Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 







12 yorum:

  1. güzel günlerde kullan , tam yazlık... ben siteye bir bakayım :)))) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İçini böyle gönlümce doldurabileceğim çantaları ben de çok seviyorum! Rengi ve modeli de çok şirinmiş, güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  3. Amazing!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel canım gülegüle kullan.Bende siteye bir bakayım.Blogunu teni keşfettim.Banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Rengi yaz mevsimi, tam öğrenci çantası ya da makyaj çantasını hatırlattı bana. :) Güzel günlerde kullan. 😇

    YanıtlaSil
  6. Ayy fiyatını merak ettim.Çok güzel çanta iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir çanta iyi günlerde kullan tatlım ☺️

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş çanta kuzum ve rengine, zevkine bayıldım <3 Ben de bakayım, emeğine sağlık güzelliğim :)

    YanıtlaSil
  9. Çantanın rengi çok güzelmiş.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
  10. Çok cici. Güle güle kullan canım ❤️😘

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.