INSTAGRAM İPUÇLARI



Herkese merhaba



Lovviez 



Hayatımızın vazgeçilmez bir 
parçası haline gelen instagram hakkında yararlı bulduğum birkaç ipucunu sizinle paylaşmak istedim. 


Vereceğim tavsiyeleri bizzat deneyimledim ve bu hafta oldukça takipçi kazandım. Fotoğraf ve videolarım daha fazla beğeni ve görüntülenme topladı.









Okurken daha fazla keyif almanız için aşağıya bir müzik eklentisi bırakıyorum. Umarım hoşunuza gider.








Instagram hesabınızı geliştirmek aslında çok kolay, lakin emek isteyen bir durum söz konusudur. Birazdan okuyacağınız maddeleri süreklilik arz ederek uygularsanız, kısa zamanda umduğunuzdan daha iyi bir instagram hesabınız olur. 





Kaliteli Fotoğraflar Paylaşın


Kuşkusuz ki instagramda ilk olarak dikkat çeken kaliteli görüntülerdir. Paylaşılan fotoğrafların ve videoların kalitesi, birbirleriyle uyumlu olması tümüyle instagram sayfanızın oldukça güzel görünmesini sağlamaktadır. Bu yüzden instagram hesabınıza fotoğraf ya da video yüklemeden önce mutlaka çeşitli programlar kullanarak efektlerden yardım alın.



Düzenli Olarak Paylaşım Yapın


Paylaşımlarınızın belli başlı zaman aralıklarıyla olması büyük önem taşımaktadır. Her gün en az bir fotoğraf paylaşmak idealdir. Gün içinde saat başı paylaşım yapmak, aşırıya kaçmaktır. İnsanların tüketim odaklı olduklarını akla getirirsek, sizden daha sık paylaşım yapmanızı beklemeleri ya da çabucak sıkılmaları kaçınılmaz olacaktır. 



Hashtag (Etiketler) Kullanın


Instagram kullanıcıları için etiketler son derece önemli bir araçtır. Kullanılan etiketler ile paylaştığınız fotoğraf ya da videoların beğeni ve görüntülenme sayısını artırmak mümkündür. Aman dikkat, paylaştıklarınız ile kullandığınız etiketler arasında uyum olsun. :)



Beğeni ve Yorum Yapın


Güzel fotoğraflar paylaştınız ve etiketler kullandınız. Bir miktar beğeni aldıktan sonra, çok da fazla yorum gelmediğini (Fenomen değilseniz) göreceksiniz . Peki bunun sebebi nedir ? 

Maalesef ki instagram'da herşey karşılıklıdır. Siz ne kadar fotoğraf beğenirseniz ne kadar yorum yazarsanız, size de o ölçüde geri dönüşler yapılır. Ayrıca yorum yapmak isminizin daha fazla görünmesini sağlar. Yorum yapmaktan çekinmeyin. ;)



İletişim Kurun


Instagram'da özellikle bloggerlar inanılmaz çekingen. Birbirlerini takip etmeyi, okumayı, izlemeyi çok seviyorlar. Buna karşılık, tanışmaktan çekiniyorlar. Tanıştıktan sonra kırk yıllık dost gibi maşallah :)

Selam verin. Göreceksiniz bir sürü dostunuz olacak. Dostlarınız sizin daha da gelişmenizi sağlayacaktır.




Etkinliklere Katılın


Instagram'da her daim çeşitli etkinlikler yapılmaktadır. Mutlaka birilerinde yer alın. Beğendiğiniz çekilişlere katılın. Tanışma & Takipleşme & Keşfetme etkinlikleri oldukça faydalıdır. Ayrıca etiketler aracılığıyla yapılan davetlere de katılmaya çalışın.







Bir sonraki yayını siz belirleyin ^^

1. İnstagram paylaşımları hakkında tavsiyeler
2. En iyi fotoğraf & video düzenleme programları
3. En popüler instagram etiketleri (hashtag)
4. İnstagramda nasıl iletişim kurulur ? 










Instagram : 
 
fatmagokmenofficial
Instagram 2: lovviez



85 yorum:

  1. Güzel bir noktaya dikkat çekmişsin çok sevindim..Fakat bu hiiç kolay değill:( Ben sürekli güncel projeler yapıp paylaştığım halde insanların dikkatini çekmek hiç kolay olmuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram'ın büyük bir kitleye hitap etmesi, keşfedilmemizi yavaşlatabilir canım mutlaka bir gün o dikkat çekilecektir ^^

      Sil
  2. 2. Ve 3. Başlık cok sahane onlarıda bekliyorum ��

    YanıtlaSil
  3. Yazınızda bahsettiğiniz noktalar kesinlikle önem taşıyor. Aynı zamanda hashtag demişken eğer tüm bu kriterleri bir önem derecesi ile sıralarsak: ilk sırada yer alan kaliteli fotoğraf kriterinden sonra ikinci olarak o içeriğin açıklaması bulunmakta. Instagram gönderilerinize mutlaka açıklama yazın. Açıklama yazmadan paylaşım yapmayın. Hashtagler açıklama değildir. Hashtagler gönderinizi çeşitli algoritmalarla hedef haline getirmenizi sağlar. Yazacağınız açıklamalar minimum 110 maksimum 150 karakter arasında olursa en fazla verimi alırsınız. Tabi tekdüze gitmemek ve alışılmışı bozmak adına nadiren gönderilerde uzunca anlatımlar yapmak yerinde olacaktır. Bu konuda olduğu gibi kullanılan hashtag sayısı gibi veriler de önem arz etmektedir Instagram'da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
      Bu yazımda genel hatlardan bahsetmek istemiştim. Detaylı bilgileri, diğer yazılarımda sınıflandırarak yazmayı düşünüyorum.

      Sil
  4. Çok güzel bi yazı olmuş şu an aktif bir instagram hesabım yok ama aynılarını blogger için de uygulayabiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki canım neden olmasın ^^
      Teşekkürler <3

      Sil
  5. Çok haklısın 👍 Daha çok ve hayırlı takipcilere o zaman 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım ^^
      Teşekkürler <3

      Sil
  6. Yazdıklarının hepsi gerçekten işe yarayan noktalar; fakat ne yazık ki artık bu doğal gidişatı bozup işi sahtekarlığa vardıran bir sürü insancık dolaşıyor ortada :/ Yine de bir şeyler paylaşmayı ve Instagramı seviyorum :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım. Maalesef sahtekârlık adına birçok seçenek var artık.. Ben de instagramı olduğu gibi seviyorum <3

      Sil
  7. Fatma'cım çok faydalı, harika bir yazı olmuş. Ben çoğunu yapıyorum zaten. Ne yazık ki, son zamanlarda o kadar sahtekar denedi ki, insanın tüm hevesi kırılabiliyor. Onar yüzünden emeklerimiz yeterli değeri görmüyor. Yine de elimizden geleni yapmaya devam etmeliyiz, diye düşünüyorum. Sevgiler... <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Blana'm <3
      Zaten bu meseleyi az çok seninle konuşmuştuk.. ^^

      Sil
  8. Hepsine çok dikkat edicem ❤ Emeğine sağlık güzel ablam :) 💕

    YanıtlaSil
  9. Great post! I agree with all your points.
    I love Instagram, I find it very inspiring!
    Have a great weekend,
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  10. Yazınız çok güzel ve faydalı, instagram sayfanızı da çok beğendim. Umarım dediklerinizi uygulayabilirim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^
      Uygulayabileceğinizden eminim :)

      Sil
  11. Bu dediklerinin hepsini biliyorum ama uygulama sıkıntım var. Her gün bir fotoğraf paylaşmak bazı günlerin yoğunluğunda sorun oluyor. Sanırım en güzeli boş bir anında fotoğraf stoklayıp her gün paylaşım yapmak :-)

    " En iyi fotoğraf & video düzenleme programları" yazısını istiyorum lütfen :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ablacım, birçok arkadaşım bir günde birden fazla fotoğraf çekip düzenlemeler yapıp zaman içinde paylaşıyorlar. Aynı şey bence blog için de geçerli :)
      Teşekkürler ablacım güzel yorumun için ^^

      Sil
  12. Güzelliğimmm o kadar doğru tespitlerde bulunöuşsun ki bu hafta ben de aynı periyotları izledim ve inanılmaz şaşırdım sonuca :) Gerçekten işe yarıyor ve güzel etkileşimler kuruluyor :) Bir sonraki yazı fotoğraf editleme programı olursa çok sevinirimm kii :)) Öpüyorum çok bitanemm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem <3

      Gerekli araştırmalarımı devam ettiriyorum, yine güzel bir yazı yayınlayacağım o konuda <3

      Güzel sonuçlar almana çok memnun oldum tatlım <3

      Sil
  13. Merhabalar. Çok faydalı bir yazı olmuş. Blogunuzu Blogger gazetemizden görüp geldim. Hemen takibe aldım. Destek için benim sayfama da bekliyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  14. Son derece doğru tespitler,evet blogger olarak çekingeniz.Bu makale içinde ayrıca tebrik eder ve gerçekçi tavırların için kutlarım..

    YanıtlaSil
  15. Şık blogunuzu yeni keşfettim , beğenerek vakit geçirdim takibe aldım. Benim bir sonrası için tercih ettiğim konu 3. En popüler instagram etiketleri (hashtag)
    Bize de bekleriz
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum yorumunuz ve bloğuma desteğiniz için. Sayfanızı takibe aldım en kısa zamanca inceleyebilmek için sabırsızlanıyorum. ^^

      Sil
  16. Great post kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  17. wow what a cool pic. U look so adorable.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much dear ^^
      You're so kind ^^

      Sil
  18. İnstagramımdaki en dikkat ettiğim şey (daha doğrusu tüm sosyal medya hesaplarımda); Türkçe'yi olabildiğince güzel ve kurallı kullanmaktır. En sevmediğim hesaplarda bunun tersini yapan hesaplar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok önemli bir noktaya değindiğinizi düşünüyorum.
      Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  19. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen takibe alıyorum. Biraz geç oldu ama kusura bakmayın. ^^

      Sil
  20. Meraba :) blogunuzu takibe aldm banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen takibe geliyorum. :)

      Sil
    2. Tesekkür ederim 💙🌼😊

      Sil
  21. Güzel tespitler, ben de bunlara dikkat etmeye çalışıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat ettikçe gelişiyoruz. Teşekkürler ^^

      Sil
  22. Çok faydalı bir yazı olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  23. Uzun zamandır yeni yazı gelmiyor nerelerdesiniz yahuu ? :)

    YanıtlaSil
  24. Excellent post!
    I follow you,please follow me back.
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  25. Eline sağlık fatmacim guzel yazi olmus :)

    YanıtlaSil
  26. merhaba! iade-i ziyarete geldim :) bu ipuçları çok yararlı olmuş. bence bi sonraki yazı 2 numaralı konu olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. bu ara çok geçerli olmasa da bunlar önemli (sahtekarlar aldı başını ilerledi )

    YanıtlaSil
  28. Çok doğru tespitler fakat artık o kadar çok sahte insanlar var ki takipçi hilesiyle birden yıldızları parlıyor 😞

    YanıtlaSil
  29. Hepsini yapiyorum bir ise yaramiyor:))

    YanıtlaSil
  30. Instagram da yorum yapmak belki de sizi görünür olmayı ve samimiyeti hissettiriyor.
    Güzel noktalara değinmişsin. Yeni yazılarını görmek dilegiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yep yeni notlar aldım en kısa zamanda yazacağım canım :)

      Sil
  31. aynen özellikle bloggerlardaki ego hiç kimsede bulunmaz. Takip etmekten bile çekinirler yeri geldiğinde. Çok bilgilendirici olmuş deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorum için :)

      Sil
  32. Çok güzel bir yazı olmuş bence sonraki yazı bence etiketler olmalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım görüşünü değerlendirmeye alacağım<3

      Sil
  33. Çok haklisin canım ,instabloggerlar özellikle okusun ,öptüm @makyajphuketi 😄

    YanıtlaSil
  34. çok yararlı bir yazı olmuş, birçok kişinin işine yarayarak ipuçları :)

    YanıtlaSil
  35. Pek çok kişinin merak ettiği sorulara cevap vermişsin.Emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  36. Güzel bilgiler için teşekkürler. Hicbir şey beklemekle olmaz. Biz bir gidelim ki insanlar bize bin gelsin. Takipteyim:). Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Bu güzel püf noktalar için teşekkürler Fatmacım. Ben de son aylarda instagrama da ağırlık vermeye çalışıyorum . Dediğin gibi emek istiyor . Şarkı da çok güzelmiş . Sayende müzik eşliğinde yazını okudum. Sevgiler 😘

    YanıtlaSil
  38. Bende 3.başlık diyorum.Çok teşekkürler güzel post için.

    YanıtlaSil
  39. Instagram kullanımı konusunda çok yetersizim. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  40. Guzel oneriler Tesekkurler ! :)

    YanıtlaSil
  41. Bir söz vardır''emek olmadan yemek olmaz'' diye..uyuyor sanırım yazına :)

    YanıtlaSil
  42. Güzel öneriler :) Ben de aktif kullanmaya çalışıyorum instagramı.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  43. gerçekten önemli noktalara değinmişsin hashtag ve düzenli paylaşım çok önemli aynı zamanda fotoğraf kalitesi de çok parlamayan az shoplu fotoğraflar daha şık duruyor :)
    blogumuza beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  44. Tam da merak ettği şeylerdi. Ne yapmalıyım diye düşünüyordum gerçekten canımm. Çok teşekkür ederim. Çok işime yarayacak bu bilgiler..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.