TORKU SÜTLÜ İÇECEKLER

Herkese merhaba



Şimdi size birkaç gün önce keşfettiğim ve ''TORKU'' markasına ait olan ''SÜTLÜ İÇECEKLER'' i anlatacağım. Öncesinde ise ''TORKU'' nun 2007 yılında kurulmuş bir ''TÜRK'' markası olduğunu da söylemek isterim. Mamüllerinin üretim yeri ise Konya'dır. 



Torku Sütlü İçecek






Torku sütlü içecekleri nereden satın alabilirim ? 

Torku sütlü içecekler şuanda adece Migros'ta satılmaktadır.


Torku sütlü içecekler kaç çeşittir ? 

Torku sütlü içecekler 6 çeşittir. Bunlar; 


Mocha 
Macchiato 
Latte 
Tropico 
Chai 
Çikolatalı Süt


Torku sütlü içeceklerin fiyatı nedir ? 

Torku sütlü içeceklerin her biri 2 TL'dir.


Torku sütlü içeceklerin gramajı nedir ? 

Torku sütlü içeceklerin her biri 230 ml'dir.






Migros'ta alışveriş yaparken tesadüfen bu içeceklere rastladım. Macchiato ve Çikolatalı Süt tükendiği için, ben diğer dört sütlü içeceği satın aldım. Şimdi bakalım tatları nasılmış ?







Torku Cafe Mocha Sütlü İçecek 

Mocha 


Güzel bir tadı var. 
Yumuşak içimli güzel bir mocha. 
Bence gayet başarılı. 
Beyaz çikolatalı, kahveli sütlü içecek ^^












Torku Cafe Latte Sütlü İçecek


Latte 


Güzel bir tadı var.
Yumuşak içimli standart latte.
Ben çok sevdim.
Kahveli sütlü içecek ^^













Torku Coco Tropico Sütlü İçecek 


Tropico 


Mükemmel bir tadı var.
Şımartan lezzet <3 
Resmen favorim oldu.
Beyaz çikolatalı hindistan cevizi aromalı süt ^^












Torku Cafe Chai Sütlü İçecek  


Chai 


Enteresan bir tadı var. 
Daha önce sütlü çay içmeyenler için ilk etapta garip gelebilir. 
Bana kalırsa denemeye değer. 
Ben çok sevdim. 
Çaylı sütlü içecek ^^









Kapağını açıp içindeki folyoyu gösterilen yere kadar açıp kapağı yeniden kapatıyorsunuz. 
Bu işlemden önce bardağı hafifçe çalkalamanız gerekiyor. Bu sayede içindeki süt gayet güzel köpürüyor.
Kapağın ucudaki içme boşluğu yeterli ve dökülmeye karşı güvenli. 
230 ml olması benim için yetersiz. Keşke daha büyük boyları da üretilse ^^
Bardakları yıkadıktan sonra, kalemlik vb. olarak kullanabilirsiniz.






Merak ettiklerinizi, deneyimlerinizi, aklınıza takılanları yorum yazarak sorabilirsiniz. Yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle 




Instagram :  fatmagokmenofficial
Instagram 2: lovviez

64 yorum:

  1. Bardaklar çok güzel öncellikle güzellik ve Latte'yi çok merak ettim yolum migros'a düştüğünde mutlaka deneyeceğim :)) Çok öpüyorum bebeğimm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle coco ve chai bardaklarını çok sevdim ben de <3 tasarımları çok hoş ^^ dene bitanem <3

      Sil
  2. Torku'yu biliyorum. Hatta elimden geldiğince sadece Torku'nun ürünlerini almaya çalışıyorum. Yapay tatlandırıcı ve insan sağlığını tehdit eden ürünler kullanmadıklarını okumuştum uzun süre önce. Nedense bir güven oluştu bende bu firmaya. Hem de kendi ülkemizde üretileni desteklemek gerektiğini düşünüyorum. Torku ile ilgili bir yazı yazmak istedim ama hikaye bloğu olduğum için emin olamadım. İyi ki paylaştın :) Emeğine sağlık canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim <3
      Çok haklısın dediklerine katılıyorum. Torku'nun birçok ürününü denedim ve inanılmaz memnunum. Özellikle süt ve süt ürünlerinden bahsediyorum <3
      Sen güzel hikayelerine devam et bitanem konseptini bozma <3

      Sil
  3. Aaaa Torku ürün portföyünü bayağı bir genişletmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, gün geçtikçe büyüyen bir firma ^^

      Sil
  4. Just wanted to say happy holidays!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  5. İçeriğini bilmiyorum ama Torku ürünlerinin ambalajları çok güzel. İnsan almak istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sloganında %100 doğal diyor ama detaylı bir bilgim yok. Ben tekrar tekrar alacağım kesin :)

      Sil
  6. Henüz bahsettiğiniz ürünleri denemedim, çikolatalı süt dışında. O da gayet güzeldi :) Yerli markaları desteklemek önemli bir konu, hassasiyetinizi tebrik ederim, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Torku ürünlerinden (denediklerimden) inanılmaz memnunum :)

      Sil
  7. Ayy çok güzelmiş migrosa uğrayıp bir bakmalı :) çikolata olan herşeyi seviyorum zaten bunu da seveceğime inanıyorum sayende yeni bir tat denemiş olcam :) bu arada blogumda yılbaşı çekilişim var tatlım bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene güzellik ^^
      Aaa çekilişlere bayılırım <3 Haberdar ettiğin için sağol canoo <3

      Sil
    2. Tatlıımmmm hemen gittim aldım denedim ama sadece çaylı olan kalmış :D İçinde baskın bir karanfil tadı var valla bir yazı yazdın migros tükenmiş fatoşcum :D:D Popüler blogger olmak böyle bişi ama arkadaşına torpil geç tükenmeden alayım ^^

      Sil
    3. Bilmiyorum ben yazdım diye midir nedir, ben de gittim dün sadece çay kalmış :) Diğer hiçbiri yoktu ^^

      Sil
  8. chai yi merak ettim :) migrosa gittiğimde alacağım kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chai'nin tadı değişik enteresan, beğenmezsen bana kızma cano :D

      Sil
  9. İlk kez gördüm bu tatlışları denicem muhakkak, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Fatma merhabalar kızım. Blog dayanışması yayınıma seni ekleyecektim. Yine eklerim. Bu güzel kız unutulur mu? Şaka tabii unutmak yani:) Blog adresini şimdi yayınını görünce hemen kaydettim.
    Bunlar ne güzel ürünler... Torkunun bir tek kesme şekerini biliyordum, yani alışverişi kızım yapar hep, bir iki defa reklamına rastlamıştım. Çok güzel bir tanıtım olmuş. Emeğine sağlık kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım ^^ Estafirullah unutmak hiç önemli değil, gün içinde bir sürü şeyle uğraşıyoruz. Ben hiç alınmam böyle şeylere, bilincinde olduğum için <3
      Torku, Konya Şekeri'nin firması olduğu için şekerden doğru bilirsin ablacım :)

      Sil
  11. marketlerde henüz rastlamadım belkide ben göremedim merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Migros'ta satılıyor canım ^^
      Yeni olduğu için yakında bulursun :)
      Teşekkürler ^^

      Sil
  12. Good * - * Happy Holidays. I'm your new GFC follower. Hug ♥

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir post olmuş güzelimmm, Mochayı mutlaka alacağım zira mocha hastasıyım ! chai de enteresan geldi- tadı da öyleyse eğer bencede bi denenmeli kuzum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bal gözlüm <3
      Denersen paylaş tecrübeni <3

      Sil
  14. Torku ürünlerini seviyoruz. İlk tercihimiz oluyor. Ellerine sağlık Fatma'cım :)

    YanıtlaSil
  15. Çok da uygun fiyatlıymış. Torku bana güven veriyor. Gördüğümde alacağım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık Migros'ta bu ürünleri bulmakta zorluk çekiyorum. Görürsen kaçırma :)

      Sil
  16. so nice post ^_^

    www.myglampond.com

    YanıtlaSil
  17. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    YanıtlaSil
  18. Denemedim daha önce ama madem güzel diyorsun yolum Migros'a düştüğünde ilk bu içeceklere bakacağım. Paylaşım ve bu iştah açıcı yazı için teşekkürler Fatmacımm. Sevgilerimle :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım mutlaka dene, eğer sütlü içecekler seviyorsan bayılacaksın ^^

      Sil
  19. Ne kadar tatlılarmış özellikle mochayı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  20. these drinks seem great! I want to try Tropico taste!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  21. güzele benziyorlar , gerçi ben evde yapılmış kahveyi (filtre/ moca/cappucino) severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünler de inanılmaz lezzetli ^^

      Sil
  22. Torkunun ürünlerini çok seviyorum, bunu bilmiyordum, dönüşte hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  23. Ambalajları da çok güzel. Henüz denemedim ama aklımda benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajları ''beni al beni al'' diye bağırıyor resmen :) Kesinlikle dene canım :)

      Sil
  24. Excellent post!
    I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  25. Kesinlikle her markette satılmalı, cok hosuma gitti 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilerde hemen hemen her markette satılıyor canım ama her çeşidini göremiyorum ben canım :)

      Sil
  26. Bardakların özellikli olduğunu düşünmemiştim hic. Çikolatalı süt hakmar da da var bu arada: )

    YanıtlaSil
  27. Ayy Bunlar yeni mi çıkmış çok merak ettim şimdi☺️

    YanıtlaSil
  28. Sütlü çayı merak ettim ben genelde severim sütlü çayı :)

    YanıtlaSil
  29. Canım benim yazılarda senin gibi tatlı, ben konya da 6yıl boyunca kalan okuyan biri olarak ;gözüm kapalı torku yu öneririm. Gerçekten lezzetli ürünler yapıyorlar. Alman vekiller gelince torku çikolataları veriyorduk. Almanya dan mi getirdiniz diyorlardı o.derece

    YanıtlaSil
  30. Yazını okuyunca bu ürünlere nasıl denk gelmediğime şaşırdım.Bir sonraki alışverişte gözlerimi daha büyük açıyorum ♥

    YanıtlaSil
  31. Bu kaplar bi harika denedikten sonra tadı öyle�� coco tropico'ya bayıldım ��

    YanıtlaSil
  32. Tropico favorim diğerleri de çok güzel :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.