LOVVIEZ : Satır Arası Mim#2

Herkese merhaba ^^




Lovviez 



Duyduk duymadık demeyin geri döndüm ^^



Çok çok özlemiştim zaten bu platformu ve burada tanıştığım güzel insanları :) 








Sevgili Zehra ablam '' KurabiyeciMiss '' beni güzel bir ''mim'' etkinliğine davet etmiş. Geri dönüşüm bu güzel faaliyetle olacak :) 

Sorulara geçmeden önce, Zehra ablama çok çok teşekkür ediyorum. O'nun bloğunu ziyaret etmeyi unutmayın ^^


Lovviez * Mim



1. Kendini Nasıl Bir Blogger Olarak Görüyorsun ?

Tembel Blogger 

Kesinlikle son zamanlardaki okul işlerim nedeniyle bloğuma ara verdiğimi beni tanıyanlar biliyorlar. Tabi her vedanın bir geri dönüşü olmalı değil mi? Ben de geldim yeniden ^^ 

Görselliğe özellikle önem veren ve çoğunlukla deneyimlediklerini paylaşan bir blogger olduğumu söyleyebilirim. 


2. Blogger'da Yapacaklarının Ne Kadarını Yapabildin? Aklında Neler Var Bahseder Misin?

Bu platformda yapmayı planladığım şeylerin henüz çok az bir kısmını yapabildim. İçerikleri tamamen doldurduğumu düşündüğüm ve yeterli güce sahip olduğumda, içinde en beğendiğim bloggerların yazarlık yaptığı sanal bir dergi kurma hayalim var. İnşallah başarabilirim :) 


3. Yazıların Arasında En Başarılı Gördüğün Ve Bunu da Okumalılar Dediğin İki Yazın ?

Bana kalırsa başarılı bulduğumu söylemekten ziyade, okunmalıdır dediğim ilk yazı kesinlikle kendimizi tanıttığımız yazılarımız.. 

Bloğuma zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim.. Mim'lediğim arkadaşlarımın yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum 



Mimlendiniz 

Ause Esua

 Bayan Kirpik

 Mary's Life

 Cagla Görmenoğlu

 Duygunun Blogu






Instagram : 
 
fatmagokmenofficial
Instagram 2: lovviez

35 yorum:

  1. Sanal dergi projesi güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Kuzum etiketlediğin için teşekkür ederimmm en kısa sürede umarım yazmaya çalışacağım😘😊yılbaşı çekilişimede bekliyorumm💜

    YanıtlaSil
  3. Dergi hayali benim minnakken kurduğum hâlâ gerçekleştirmek istedigim bir hayal Fatma'mmm<3 tekrar hoş geldin seni özledik gerçekten balım :)) mimlediğin için çok teşekkürler fıstığım, en kısa sürede katılacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bu hayali beraber gerçekleştiririz bitanesiii <3 Hoşbuldum ^^Çok özledim çok :)

      Sil
  4. Başlattığım mim serisi daha kimlere ulaşacak acaba :) sanal dergi bence harika bir proje olur :) samimi cevaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlattığın mim daha da çok katılımcıya ulaşacaktır, emin ol :) İnşallah gerçek olur proje ^^

      Sil
  5. umarım sanal dergi hayalini gerçekleştirirsin kuzum :) öpüldün

    YanıtlaSil
  6. Dilerim o dergide benim de makalelerim olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok isterim ki ablacım sen olmazsan kim okuyuculara psikolojik destek sağlayacak, yol gösterecek ^^

      Sil
  7. Bir diğer tembel blogger da benim :D Özlemişiz seni tatlı kız buralarda olman çok güzel :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok özledim cano <3 Umarım ben yokken bişeyler yazmışsındır da okurum sırayla <3

      Sil
    2. Tatlişkommm yazmam mı arada tembellik etmim orası başka ama çiziktirdim bişiler ^^

      Sil
  8. Sanal dergi projen çok güzelmiş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gerçek de olur canım benim <3

      Sil
  9. Ellerine sağlık Fatma'cım. Sanal dergi hayali çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim inşallah hayal olmaktan çıkar gerçek olur <3

      Sil
  10. Fatmacımm hoşgeldin ablacımm bu kadar çabuk cevaplaman ne hoş ben bu kadar hızlı olamıyorum hiç 😊. Dergi hayalin süper dilerim gerçekleştirebilirsin ve yemek köşen olursa o köşeyide ben kaplamak isterim (kendimi zorla davet ettiriyorum 😊). Ne güzel bir mim kalemine sağlık. Sevgilerimle 💕❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O köşe kesinlikle senindir ablacım <3

      Sil
    2. Canım benim çok mutlu oldum bak şimdi 😄😄😍❤

      Sil
  11. Umarım o dergiyi kurarsınız, biz de keyifle okuruz, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah o dergi kurulur ve sizi de güzel bir bölümde ağırlarız ^^

      Sil
  12. Merhabaa, blogunuz cok keyifli, ben de yeni açtığım bloguma beklerim, sizi takipteyim :))

    https://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Hemen bakıyorum bloğunuza ^^

      Sil
  13. Benim de kitap yazma hayalim vardı gerçekleştirdim. Umarım hayallerine kavusursun tatlım ;)🤗

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.