KIŞ GELMİŞ

Herkese merhaba 



Lovviez 



Bugün tüm işimi bırakıp saatlerimi sadece blogları gezmeye ayırdım. Ne çok şey birikmiş gezerken fark ettim. Arkadaşlarımın tavsiyeleri arasında şahane şeyler çıkarttım. Gerekli notlar aldım. Notlar ve kararlar.. Yeni programlar.. 










Epeyce uzak kaldığımın farkındayım. Farkında olan dostlarımı da çok özledim. Artık bunu ifade etmek istemiyorum. Ayrı günler geride kalmış olsun :) 




Lovviez 


Aralık ayını olabildiğinde evimde pencere kenarında geçirmeyi tasarlıyorum kafamda. Kahve ve salep stoğu yaptım dolabıma. Birkaç kitap ve dergi sıraladım. Görevler edindim kendi çapımda. Haydi bakalım inşallah hedeflere ulaşabilirim. 



İlk iş olarak diyorum ki şu blog temamı mı değiştirsem ? Lütfen bu konuda bana yardımcı olun dostlar. Blog temamı değiştirmeli miyim ? Siz memnun musunuz ?



NOT : Başlık resmi kesinlikle değişecek :) 





Instagram : 
 
fatmagokmenofficial
Instagram 2: lovviez


55 yorum:

  1. ben bloggunuzu beğeniyorum, belki headerde ufak bir değişiklik olabilir o kadar ... sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük radikal değişiklikler yapmaya cesaret edemem zaten :) Sadece yukarıdaki fotoğrafı düşünüyorum şimdilik :)

      Sil
  2. Hoş geldin canım ❤️ Aslında blog temanı seviyorum ben. Ama sen değişiklik yapınca mutlu olacaksan, neden olmasın 😊 Sen yazdıktan sonra her tema uyar bana ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem benim <3 Hoşbuldum ^^

      Sil
  3. Blogun çok güzel bence ama degisiklik yapmak da güzel! :)
    www.stayclassi.com

    YanıtlaSil
  4. lovely photos! that Christmas tree is pretty cute.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  5. Fatma değişiklik iyidir. Yapabiliyorsan ne güzel. Sade bir bloğun var, sen son kararı verirsin zaten kızım. 2017 yılını şimdiden kutluyorum. Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım :)
      Minicik değişiklikler güzel olacak söz veriyorum ^^

      Sil
  6. Fatmacım blog teman gayet güzel ama 2017'ye girerken ufak bir değişiklik mod ve motivasyon kaynağı olabilir tabii =) Bizim evde 2 kedi olduğu gerçeğiyle bu sene yılbaşı ağacı kurmamak en iyisi olacak gibi :D Salepi ben de çok severim, hatta salepli kek tarifi geliştirdim geçen sene, tekrar yapmak için sabırsızlanıyorum!
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi varsa, ağaç büyük risk :)
      Temamda küçük dokunuşlar olacak sadece cano <3
      Salepli kekten mutlaka istiyorum <3

      Sil
  7. Hoşgeldin ablacımm buralar özledi seni 😊. Bloğunda değişiklik yapınca daha mutlu olacaksan yap o zaman 🤗. Biz öylede seviyoruz, böylede 😄. Sonuçta biz sana geliyoruz için de sen varsan sorun yok demektir 😊😊. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum ablacım <3 Ben de büssüüürüüü özlemiştim ^^
      Hep gelin hep beklerim :)

      Sil
  8. Geçen ay ben de yoğunluktan bloguma ve takip ettiğim bloglara uğrayamadım. Üç gündür arayı kapatmaya çalışıyorum ve bugün bitireceğim galiba :-)

    Bence blog tasarımın güzel. Sadece iletişim kutusunu ve popüler yayınları sağ tarafa alabilirsin. Başlık resmin bence de değişmeli :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara verilince toparlamak inanılmaz yoğun oluyor :)
      Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim canım benim ^^
      Başlık resmi çok iyi birşey olacak :)

      Sil
  9. Merhabalarr...Aslında blog sayfanız sade,anlaşılır ve düzenli...Ama belki başlık fotoğrafında minik bir değişiklik olabilir...Olmasa da olur...Ben beğendim temasını...Asıl benim blog sayfamın yeniliğe ihtiyacı var da ne zaman el atarım bilemiyorum...Sizi hazır keşfetmişken...+ ekledim bile...Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Yorumunuz için teşekkür ederim, ben de sizi takibe aldım. Gün içinde inceleyeceğim bloğunuzu ^^

      Sil
    2. Uzun zamandır paylaşım olmayınca merak edip bir uğrayayım dedim.Yeni yazılarınızı bekliyoruz efendim :)

      Sil
  10. Blogun teması gayet iyi bence. Sade ve göz yormuyor.

    YanıtlaSil
  11. blogda seni görmek güzeeel blogundan da memnunum iyi böyle. instada da keyiflisin zateeen :) ama blog en iyi yer kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de blog daha güzel :) İnstagram keyfi başkadır ^^
      Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  12. So interesting post) Thanks for sharing )
    Would you like to follow each other on g +? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    YanıtlaSil
  13. Ufak değişiklikler motive edici olur. Blog gayet güzel.

    YanıtlaSil
  14. Great post dear :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  15. You have a beautiful theme - simple and coherent. But I guess putting in something new for next year will be nice :) xoxo

    Much love,
    Sugar
    Sugary Fancies, Life and Style Blog| Instagram | Bloglovin | Facebook

    YanıtlaSil
  16. Hoşgeldin :) Bence tema gayet güzel ama eğer değişiklik istiyorsan, neden olmasın? Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım belki biraz değişiklik yapacağım bloğumda canım benim hoşbuldum <3

      Sil
  17. Awesome post! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  18. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  19. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    YanıtlaSil
  20. ¡Hey! I love your blog, I am following you. I hope u could visit my blog and follow me back (-:

    YanıtlaSil
  21. Love your blog so much! I follow! :) Kisses from Poland <3
    beciaem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. What a beautiful photos!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  23. You have a beautiful blog. If you want to make changes it's all up to you.

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  24. So you're done with decorating your Christmas tree, how lovely, it's a beautiful tree. :)
    I haven't decorated my Christmas tree yet, I usually do it a couple of days before Christmas, so I'll do it next weekend, on Friday evening or on Saturday morning.
    Merry Christmas and happy holidays!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  25. Ah well, maybe a little change will be nice, the header photo probably ? Because currently whole layout looks fine :) Happy holiday!
    Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know on my blog, thank you :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    YanıtlaSil
  26. Değişiklik arada iyi gelir güzelliğim tema konusunda benim de kafamda bir şeyler var ama bakalım zaman :) Yeni kararlar güzel başlangıçlar getirsin güzel arkadaşım benim her istediğini başaracağından şüphem yok bebeğim <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bitanem <3
      Yenilemek iyidir bazen kendimizi ^^

      Sil
  27. Değişiklik sana iyi gelecekse yapmalısın, bu arada ben yazının ilk fotoğrafına bayıldım. Öyle keyif yapmak istiyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <3
      Değişiklik iyi gelecektir diye düşünüyorum ^^

      Sil
  28. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Siz de benim yeni açmış olduğum blogumu takip edip desteğinizi esirgemezseniz çok mutlu edersiniz. Sevgiyle kalın.

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Bencede güzel bir blogunuz var.😃 Sade ve naif.

    Blgunuzu takibe aldım banada beklerim.Sevgilerimle 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. ^^

      Takipteyim sizi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.