SÖYLEYECEKLERİM VAR


Herkese merhaba



Lovviez


Uzun süredir buralarda aktif bir şekilde dolanamıyorum. 

İşlerimin inanılmaz yoğunluğu hafiflemek bilmedi bir türlü.. 

Yüzüp yüzüp sonuna çok yaklaştığımı söyleyebilirim.

Herşeyin güzel olacağına inanmaya devam ediyorum <3






Beni takip eden, yorum yazan, yardımlarını esirgemeyen, zaman zaman halimi hatırımı soran ve manevi desteklerini hep hissettiğim tüm blogger dostlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum.


Yazmayı, blog yazıları okumayı, sohbet etmeyi, tatlı yorumlar bırakmayı, fikirlerimi paylaşmayı, sizi çok özledim. Bi' yanım hep sizinle bunu unutmayın.. 


Yakında yeniden görüşmek dileğiyle dostlar ^^






Fatma Gökmen

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

23 yorum:

  1. Bunu düşünüp yazmak bile güzel hissettirir :)

    YanıtlaSil
  2. Hepimizin böyle dönemleri oluyor; okuyanları önemseyip ses verdiğin için teşekkürler! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. İşlerin oluna girsin, sağlığın yerinde olsun da gerisi önemli değilim kuzum. Ne zaman istersen yaz biz okuruz. <3 Öpüyorum çok. :*

    YanıtlaSil
  4. Yeni yazı görünce nasıl mutlu oldum anlatamam canımın içii :) umarım her şey hayal ettiğinden daha güzel olur ve burada bizimle her anını paylaşmaya devam edersin güzelliğimm <3 her zaman yanında olduğumu unutma güzel arkadaşım benimm :))

    YanıtlaSil
  5. Sağlık olsun da canım hepsi yoluna girer. Bu arada ne güzelsin, maşallah sana ❤

    YanıtlaSil
  6. Bunu düşünüp yazman bile çok ince bir davranış 😊 öpüldün 😘

    YanıtlaSil
  7. good post

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  8. Fatma'cım her şey umduğun gibi, güzel sonuçlansın. :) Hepimiz bu dönemlerden geçiyoruz zaman zaman. Bizi düşünüp bilgi verdiğin için çok teşekkürler. Öperim :)

    YanıtlaSil
  9. Fatma'm herşey gönlünde güzel olur umarım. Yokluğunun farkındayım, bir süredir konuşamadık da seninle ama aklım hep sende. enerjik bi dönüş yapacağına inanıyorumm <3

    YanıtlaSil
  10. Her şey gönlünce olsun canım. Çok özlendin. Güzel bir dönüş yapacağına eminim ve sabırsızla bekliyorum :) Kocaman öpüldün 😘❤️

    YanıtlaSil
  11. İyi az kalmış bari. Ondan sonra güzel paylaşımlar gelir. Selamlar.

    YanıtlaSil
  12. Herşeyin güzel ve gönlünce olması dileğimle ablamm. Ben de merak etmiştim seni sağa sola bıraktığın enerjik yorumlarının yokluğunun farkındayım. Bugün uğrayıp Fatma nerelerdesin diye soracaktım ki bu yazını gördüm. Herşeyin yolunda gitmesi çok iyi. Sen iyi olda biz bekleriz mutlulukla dönüşünü =). Sevgilerimle ♥♥

    YanıtlaSil
  13. İnanmaya devam et, her şey çok güzel olacak senin için..

    YanıtlaSil
  14. You look very beautiful :-)

    YanıtlaSil
  15. pekiiii ama dünkü "ilkbahar valsi" yazımı mutlaka oku taam mııı :)

    YanıtlaSil
  16. followed you! love your blog :)xx

    xx,
    Edna
    http://neverforgottenmercury.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  17. al bi benden daha :) saygılar

    YanıtlaSil
  18. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Kolay gelsin :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. Hi dear!! Great post! I follow you now #136
    Have a nice day!!!
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    YanıtlaSil
  21. amazing post! I'm your follower 140! it's your turn
    kisses
    https://stargazershia.blogspot.com

    YanıtlaSil