SONBAHAR STİLİ * EKİM *

Herkese merhaba 


Bugünden itibaren, bir süre sonbahar için çeşitli kombinler yapmaya karar verdim. 



Lovviez * Sonbahar Kombini




Kombinlerimizin çoğunluğu tarz olarak sade sokak stili şeklinde. Şimdilik sadece tek kombin resimlerini sizlere göstermek istedim. 



Lovviez 




Fotoğraf çekimlerimde kız kardeşim bana modellik yaptı <3 





Lovviez * Sonbahar Modası 




Pantolon :  Zara

Ceket :  Mango

Çanta :  Mango

Gözlük :  Bershka

Ruj :  Max Factor








Düşüncelerinizi merak ediyorum. 
Sizce nasıl olmuş ? 
Devam etmemi ister misiniz ? 



Lovviez



Daha fazla fotoğraf ve video için instagram hesabımı takip edin <3



Lovviez



Lovviez




Lovviez



 instagram : j.mnsn

 instagram : nil.gkmn




76 yorum:

  1. Kazağa gerçekten bayıldım :)) Kombinin çok güzel olmuş:) Bu tür kombin paylaşımlarını çok seven biri olarak devam etmelisin diyorum canım :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gündelik şıklık :) sen de modellik yap kuzum abla kardeş kombinler gösterin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O işlemi biraz zaman sonra yapacağız canım :) Aklımızda ^^ Teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Canım ne kadar eğlenceli ve farklı bir paylaşım olmuş. Ben devam etmeni isterim, bu arada kazak hangi markanın? Kardeşin çok şık olmuş gerçekten, birbirinize de çok benziyorsunuz ilk başta sen zannettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazak yıllardır dolabımda olan bir parça.. Bir nevi vintage bile sayılır balım :)

      Çok benziyoruz :) Kilolarımız hariç ^^

      Teşekkür ederim canım benim :*

      Sil
  4. hepsimi güzel olur ^^ emeğinize sağlık- kardeş fıstık fıstık- eminim ileride iki fıstık olarak da bir post gelecektir ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bitaneciiimm, öyle bir düşüncemiz var <3 <3

      Sil
  5. Very nice outfit! Love especially your backpack! :D
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    YanıtlaSil
  6. Vay be çok cool duruyor, resimlerde kendi modelinizi kullanmak mükemmel bir fikir. Devam :)

    YanıtlaSil
  7. hepsi bir harika =) çok güzel fotoğraflar ve kombinler =)

    YanıtlaSil
  8. Kombin gerçekten şıkmış canım. Kardeşin de maşallah güzel taşımış. Ben de sen zannettim. Sizde kızlar çeşitleri güzel belli ki :) Bu fikrine bayıldım. Kesinlikle devam etmelisin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanem <3 Beğenmene devindim gerçekten :)
      Genlerimizin güzelliği diyelim :) Estafirullah ^^

      Devamı gelecek ^^

      Ben de gidip şu senin son hikayenin yeni bölümünü okuyacağım birazdan <3

      Sil
    2. Rica ederim canım benim. İltifat etmek için söylemedim gerçekten ikiniz de güzelsiniz :) ❤️

      Bir de beni hiç yalnız bırakmıyorsun ya ben çok teşekkür ederim 🙏❤️

      Sil
    3. Canımsın yaaa <3
      Bi insan bu kadar mı güzel yürekli olur ^^

      Sil
  9. Ay içim ısındı resmen! Kazak ve çantaya bayıldım özellikle, bu aralar kazak aşeriyorum zaten :) :) ama kendimi yazlık kombinlerden ayrılmaya hazır hissetmiyorum henüz! Bol bol sonbahar stili yazısı yayınlayarak o geçişi yumuşatabilirsiniz benim için, pek güzel olur!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
  10. Ay içim ısındı resmen! Kazak ve çantaya bayıldım özellikle, bu aralar kazak aşeriyorum zaten :) :) ama kendimi yazlık kombinlerden ayrılmaya hazır hissetmiyorum henüz! Bol bol sonbahar stili yazısı yayınlayarak o geçişi yumuşatabilirsiniz benim için, pek güzel olur!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanem ^^
      Bir an önce tamamen sonbahar gelsin istiyorum ben de :))
      Stillere devam edeceğim ^^

      Sil
  11. Çok güzel olmuş Fatmacım, bu tarza bayılıyorum ben😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımın için <3

      Sil
  12. Modele ve kombine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Paylaştığından beri instagram da ilk önce fiziğinin güzelliğine takıldım balım meğerse kardeşinmiş. ^^ Siz mutlaka devam edin bu kombin işine. Kazağa ciddi anlamda bayıldım. Çanta ve ceket çok güzel zaten. Bu tarzı çok seviyorum ben. Bu arada Zara pantolonu nereden alabilirim? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zara Woman mağazalarında bulabilirsin bitanem <3
      Biz Ankara'da AnkaMall'deki mağazasından almıştık <3
      Sanırım şimdilerde Zara Online mağazasını da açıyor :)
      Farklı kombinler yapıyoruz, onları da yayınlayacağım <3

      Sil
  14. You look amazing, I love your bag and outfit pretty.

    www.tessyonyia.com

    YanıtlaSil
  15. Such a Lovely outfit!!
    Love it
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Çok da tatlı olmuş, ben de kazak-deri ceket olayını çok seviyorum! Botlar da ayrıca güzelmiş, bir bakayım ben de! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. Beautiful outfit:) Great sweater and jacket:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Nice post :)
    What you think about follow each other? If you want - follow me, let me know and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  19. Hello, these very pretty, the outfit today I liked a lot, you is great.

    YanıtlaSil
  20. Kız kardeşiniz,fotolar ve yazı çok başarılı :) Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Devamı gelecek :)

      Sil
  21. You look great dear :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  22. Ben de botları beğendim en çok :) taba rengini çok seviyorum herkeslere de yakışıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok çok güzel :)
      Benim favorilerim siyah, bordo ve taba :)

      Sil
  23. you look so gorgeous in this...
    Would you like to follow each other, please let me know? would you like to give me a visit on My Blog

    Glamorous without the Guilt

    YanıtlaSil
  24. I like this style, very nice.
    Your booties are super cute and you lip color suits you very well :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    YanıtlaSil
  25. you look fantastic! I really like this sweater. Such a stunning outfit!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  26. Canımm kardeşinle nasıl benziyorsunuz, ikinizde harikasınız :)) Kombin ise en sevdiğim tarzda bayıldım, devamını bekliyorummm <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem <3
      Devam edeceğimm ^^
      Umarım güzel fikirler verebilmişimdir :)

      Sil
  27. Fabulous sweater and bag, splendid match!
    Would you like to follow each other?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  28. Love your outfit, very chic!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  29. Great post, outfit is perfect <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/moje-omiljene-serije.html

    YanıtlaSil
  30. Great outfit. You are so beautiful. *w*
    xoxo, Szandi

    [Beauty and Destroy]

    YanıtlaSil
  31. que haria yo sin tus recomendaciones, muchas gracias, siempre me enseñas cosas que me encantan y me creas necesidades, ains.

    YanıtlaSil
  32. Beautiful pictures. Thanks for sharing. I follow you on GFC. :)

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    YanıtlaSil
  33. Love the bag! Would love to follow each other? It would be great for me to support you! Oh, I also have $100 giveaway on my blog so please check it out.

    xo
    www.qingsstyle.com

    YanıtlaSil
  34. You look gorgeous! Love the top.
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. Çok güzel olmuş bayıldım hem kombinlere hem kız kardeşine 😊👏. Kazağı çok beğendim. Bence devam et Fatma'cım hazır böyle güzel mankeni de bulmuşken 😄. Bu arada mimledim seni SatırArası mim de haber vereyim dedim. Yapmak isteyeceğini ve çokta güzel cevaplar vereceğini düşündüm 😊. Cevaplarını merakla bekliyorum 🤗. Sevgilerimle canım benim 💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım gördüm mim için de çok çok teşekkür ederim ^^
      Yazdım zaten az önce :)

      Modelim şehir dışına çıktı ama başka başka moda yazıları hazırlıyorum :)

      Sil
  36. Cok guzel olmus canim benimm 😘😘

    YanıtlaSil
  37. Beautiflu outfit,dear! I especially love this sweater and shoes :D

    YanıtlaSil
  38. Cute outfit, I like the sweater.
    Have a great week ahead!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  39. Blogunuzu tez yazınızla keşfettim ama şu an resmen blogdan ayrılamıyorum :) Kombine bayıldım. Kesinlikle devam etmelisiniz. Özellikle çanta ve kazakla resmen arkadaş olalım istiyorum :)

    YanıtlaSil
  40. Çok tatlı olmuşsun canım benimm :) Daha çok kombin bekliyorum senden mucx:)

    YanıtlaSil
  41. Kazağa, çantaya ve botlara bayıldım. Kardeşin çok güzelmiş :) Biraz geç oldu ama iade-i ziyarete geldim.
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.