LOVVIEZ - SATIRARASI MİM #1

Herkese merhaba 


Lovviez


Birkaç gün önce çok sevdiğim bir blogger arkadaşım tarafından mimlendim <3 

Beni bu güzel etkinliğe davet ettiği ve mimlediği için çok çok mutlu oldum ^^

Henüz keşfetmemiş olanlar için, bloğunun linkini buraya bırakıyorum ^^

Güzel tarifler ve püf noktalar için ziyaret edin <3 





Lovviez * MiM


1. NASIL BLOG YAZMAYA BAŞLADINIZ ?


Aslında bundan 2 yıl önce, eğitim alanında bir blog yazmaya başlamıştım. Ders notlarımdan oluşan bir blogtu. Yüksek lisans ders dönemindeyken hazırladığım sunumlardan bölümler paylaşıyordum. Amacım ileride bu yolla gelir elde etmekti. Ama bu alanda fark yaratabileceğim hiçbir şey yoktu. Bu yüzden eğitim bloğumu kapattım.


2 yıl sonra sevdiğim alanlarla yazmaya karar verdim. Bu sefer herşeyin dört dörtlük olması için uğraştım. İçerikten görselliğe uzanan güzel bir yol oldu. Yazmak istediğim alanları belirledim. Blog tasarımıyla çok uğraştım. 


Şimdi ise amacım çok farklı; para kazanmaktan ziyade kendimi gösterebilmek. Bu mecrada tutunabilmek ve daima yükselmek. 


2. BLOĞUNDA DAHA ÖNCEDEN YAZMADIĞIN BİR TARZDA YAZACAK OLSAN BU NE OLURDU ? 


Bloğumun kategorilerini; güzellik, makyaj, sağlıklı beslenme, spor, moda, film, dizi, kitap, gezi konu başlıkları altında tüm deneyimlerim oluşturuyor. 


Henüz yolun başındayım. Bloğum için, spesifik bir alan seçmek istemedim. Bu yüzden şuan düşünüyorum da sanırım edebiyata yönelik yazılar yazardım.. Kısa hikayeler ya da denemeler olabilirdi.


Kim bilir belki öyle bir kategori de koyabilirim ileride :) 


3. BLOGLARDA OKUMAYI EN ÇOK SEVDİĞİN KONULAR NELERDİR ? 




Genel olarak, okumayı sevdiğim için her türlü bloğu okuyorum ^^ Sıraya koymadan söylüyorum ki, benim en sevdiğim blog konuları güzellik, sağlıklı beslenme ve yemek, kitaplar ile ilgili yazılanlar ^^ 


4. HAYATTA EN ÇOK YAPMAK İSTEDİĞİN 3 ŞEY NEDİR ? 



Dünyayı gezmek <3
Sanırım bir çok turizmcinin hayalidir :) 
Karakteristik özellikleri olan yerlere gidip farklı kültürleri deneyimlemek isterim, her ne kadar imkansız da olsa :)


İyi bir akademisyen olmak ^^
Alanımda mümkün olduğunca sağlam adımlarla yürümek, yükselmek ve akademiye birşeyler katmak istiyorum. 
İnşallah ^^


Hayalini bile kuramadığım son şeyi ise dile getirmekten çekiniyorum. Bir gün gerçek olursa (imkansıza yakın) mutlaka burada onu da paylaşırım.. 



Lovviez


Benim mim yazım bu şekildeydi. Umarım severek okumuşsunuzdur <3 
Ayırt edemeyeceğim hiçbir arkadaşımı.. Lütfen bu yazını, soruları seven tüm blogger arkadaşlarım, kendilerini mimlenmiş saysınlar ve yazsınlar <3 


Özellikle yazmasını istediğim blogger arkadaşlarımdan bir kısmını davet ediyorum.

 '' tabi henüz yazmadılarsa :) ''

(liste alfabetiktir)


1dilimhayat

audrey

ause_esua

bayan kirpik

findikurdu

kırmızı rujlu blog

kubray

maryslife

turgay aksoy

yeliz'in keşifleri





Etkinlik fotoğrafını paylaşmayı unutmayın :)








57 yorum:

  1. çok güzel bir mim yazısı olmuş kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Dünyayıı gezmeek <3 Umarım bir gün tadına vara vara tüm ülkeleri gezersin bebeğim :))İyi ki blog açmışsın ve iyi ki seni tanıma fırsatım olmuş güzelliğim, yazmaya hep devam et sen <3 :)) Her alanda başarılı olacağına canı gönülden inanıyorum balım :))Canımmmm nasıl mutlu ettinn beni anlatamam çok teşekkür ederim mimlediğin için <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu güzel yorumun için asıl ben teşekkür ederim bebişim ^^

      İyi ki yollarımız kesişmiş :) <3 seni seviyom :D

      Gönlümüze göre versin yaradan cümlemizin <3

      Senin yazıyı da en kısa zamanda istiyorum :* :*

      Sil
  3. Bu mini bende çok severek yapmıştım. Senin cevapların da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim beni davet ettiğiniz için. En kısa zamanda cevaplamak isterim. Cevaplarınız da oldukça samimi olmuş. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim ^^
      Cevaplarınızı bekliyoruz..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem <3
      Sen de yazsana lütfen :)

      Sil
    2. Canımm teşekkür ederim:) inşallah yazabilirim :)) işler çoook yoğun:)) sağol canım benım:)

      Sil
  6. Hayallerini kısa zamanda gerçekleştirebilmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacım :) Teşekkür ederim güzel dileğin için ^^

      Sil
  7. Mimin ikincisini çıkarmadan önce bunu gormem beni mutlu etti. Umarım blog hayatınız boyunca başarılı olursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisinde şahsi bir mim istiyorum ona göre :)

      Cümlemiz inşallah ^^

      Sil
  8. Great post! Like ut :)
    Love, Valeria

    New post - http://valerianest.blogspot.com/2016/10/to-be-princess-sammydress.html

    YanıtlaSil
  9. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Umarim tüm hayallerin gerçeklesir.

    YanıtlaSil
  11. nice post https://bysinkj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Fatma'cım canım öncelikle çok teşekkür ederim mimi yaptığın ve bana böyle güzel sözler söylediğin için 💖. Canım çok güzel cevapların var. Mimin hakkını vermişsin gerçekten. Dilerim bütün hayallerin gerçek olur. Özellikle de akademik kariyerin de istediğin yerlere gelirsin. Sen çok çalışkan bir kızsın ve hepsini gerçekleştirebileceğine inanıyorum 😊. Sevgilerimle 😍😙💖💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacımm ben çok çok teşekkür ederim asıl <3
      İlk tanıdıklarımdansın ve yerin çok ayrıdır <3
      İnşallah hepimizin istedikleri gerçek olur hayırlısıyla :)

      Sil
    2. Canım benim bunu senden duymak ne güzel çok teşekkür ederim sende öylesin bütün tariflerimi tek tek dolaşıp yorum bırakan en sadık kardeşimsin 🤗. Amin inşallah hayırlı ve güzel olan bütün dileklerimiz, hayallerimiz gerçek olsun 😍.

      Sil
  13. mimlenmemiş olsam da okuması çok keyifliydi. En çok da bir gün kişisel yazılarınızın olabilme ihtimali beni mutlu etti çünkü yazdığın konular bazen erkekleri ilgilendirmiyor ve erkek okuyucular biraz sinirlenebiliyor :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu göz önünde bulunduracağım :)
      Biraz daha zamanı var, azıcık bir zaman :)
      Bi dahaki mim için sözüm olsun :)

      Sil
  14. Çok güzelmiş sevdim bu mim'i:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, sen de yaz lütfen :)

      Sil
  15. Çok samimi yazmışsın, keyifle okudum ^_^
    Bir de, ilk görseli çok sevdim! Kullandığın fotoğraf programının adını öğrenebilir miyim? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sen de yaz lütfen :)
      Görseli istersen kullanabilirsin ^^
      Fotoğraflarımı çoğunlukla telefonumdan çekiyorum (iPhone 5S) daha sonra ''youcam perfect'' fotoğraf programı ile telefondan düzenlemeler yapıyorum :)

      Sil
    2. Youcam Perfect, tamamdır; çok teşekkürler! Sevgiler :)

      Sil
  16. elıne sagflık cok sevımlı bır mım olmus :)

    YanıtlaSil
  17. Umarım tüm hedeflerine ulaşırsın Fatmacım :)
    Beni de unutmamışsın, mimleri cevaplamam uzun sürüyor ama mutlaka katılıyorum. Teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bitanem <3
      Mim yazını merakla bekliyorum :)

      Sil
  18. Great post dear :)

    http://angolodellamisantropia.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Mükemmel bi mim olmuş bayıldım 😍 Mimlendiğim için de ayrıca çok mutlu oldum 💕💕 ilk fırsatta yazacağım bende. Hayallerimiz çok benzeşiyor ama söyliyim. Sonuçta bende bir turizmciyim. Bir turizmci başka ne ister kim☺️☺️

    YanıtlaSil
  20. Mi çok güzelmiş, cevaplarını okuması çok keyifliydi. :) Bende Dünyayı gezmek isterdim hatta bundan önce Türkiye'nin her bir köşesini bilmek isterdim. İmkansıza yakın dediğin hayalini bir gün umarım gerçekleştirebilirsin. :) Hayaller ve hayatlar gerçekliğinden birazcık kopabilsek sanırım imkansız dediklerimiz en büyük imkanımız olabilir. Yeter ki zamanımız ve düşünebilecek rahat bir kafamız olsun. Sevgiler Elif :))

    YanıtlaSil
  21. Kuzumm simdi gordumm keyifle okudum seninkinide bende en kisa zamanda yazacagim cok cok tesekkur ederim bitanemm😘💜

    YanıtlaSil
  22. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel bir yazı olmuş. Hiç sıkılmadan okudum :)

    YanıtlaSil
  24. Such a lovely post dear. Thank you for sharing :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    YanıtlaSil
  25. Güzel bir paylaşım olmuş efendim, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  26. Çok samimi bir yazı olmuş.Başarılar :)

    YanıtlaSil
  27. Hayallerini dile getirmekten çekinme Fatma, hatta her gün kendine olsun yüksek sesle söyle.

    YanıtlaSil
  28. wow sounds so fantastic. Nice posting about it.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    YanıtlaSil
  29. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  30. Ne güzel bir mimmiş, cevaplarını sevdim :)

    YanıtlaSil
  31. Evet güzel bir mim konusuymuş sevdim konuyu :)

    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    ve

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.