Veet Tüy Dökücü Krem

Herkese merhaba


Bugün size minik bir yardımcıdan bahsetmek istedim.. Bu ürünü Gratis alışverişlerimde kasa arkası kampanyalı ürünler arasından seçip almıştım. Bu promosyonlarda fiyatı 4.95 TL oluyor. 



Lovviez * Veet Tüy Dökücü Krem



Veet Tüy Dökücü Krem


Hassas ciltlere uygun
Aleo Vera & E Vitamini
içermektedir.

Ürün miktarı 25 g.








Kullanım alanları 

Bacaklar

Kollar

Koltuk altları

Bikini bölgesi



Kullanım Şekli

Kremi tüyleri kapatacak şekilde sürüyorsunuz.

5 - 10 dk kadar bekliyorsunuz. 

(10 dakikayı geçmemelisiniz)

Spatula ile kremi temizliyorsunuz.

Tüm kremi temizledikten sonra su ile cildinizi iyice durulayıp kuruluyorsunuz.



Kişisel Görüşlerim



Cildi yumuşak bırakmasını sevdim..

Uygulama pratikliğini sevdim..

İnce bebeksi tüyleri çabuk alıyor, daha sert tüyleri dökemiyorsunuz.. 

Kokusunu sevmedim.. 

Seyahatlerde yanınızda taşıyabilirsiniz, gayet hafif.. 






Yeni yayınlarla görüşmek dileğiyle ^^


















13 yorum:

  1. Bu kremler dediğin gibi ince ve az olan tüylerde işe yarıyor. Ben seyahatlerde yanıma alıyorum ama tüm hayatımda 1-2 kez anca kullanmışımdır. Genellikle jilet, krem vs kullanmıyorum hiç. Acil durumlar için kenarda durmasını seviyorum ama, garip bir psikoloji. Ellerine sağlık Fatmacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genellikle seyahatlerimde, ihtiyaç durumlarında kullanıyorum..

      O psikoloji bende de mevcut :))

      Yorum için teşekkürler bitanem <3

      Sil
  2. Bende hic kullanmadım pek tercih etmiyorum jilet ve tüy dökücü kremleri. Ondan almam ama güzel yazın için teşekkürler kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler bitanem <3

      Sil
  3. Hy sweet I'm follow me too
    Kisses
    http://terexina88.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  4. sorry i'm following you too!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hi dear ^^

      im happy to u see here <3

      Sil
  5. Bende hiç kullanmam bu tarz ürünleri. Acil durumlar dışında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerek yok bence zaten, ani ihtiyaç dışında..

      Sil
  6. bende sadece bir kez kullandım.. sonrası lazerle kökten bitirdim şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapmışsın canım benim <3 ben de düşünüyorum lazer ^^

      Sil
  7. Good review. I've always been a bit skeptical about these cream. From your review they are quite good.
    Following you back dear :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    YanıtlaSil
  8. Birkaç kere tüy dökücü kremler deneyip alerji olduğumdan kullanamıyorum kuzum ama ince tüyleri almasını ve memnun kalmana sevindim bebeğim <3 :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.