SÜRPRİZ !!!

Herkese merhaba 


Bugün size güzel bir haberim var.. Daha doğrusu bayan blogger arkadaşlarıma ^^


* Lovviez * j.mnsn *



Bir arkadaşımla birlikte instagram hesaplarımızda yakın zamanda güzel bir çekiliş yapacağız. 


Çekilişte sürpriz bir ''The BALM'' ürünü yer alacak.. Minik bir kopya vermem gerekirse, bu bir palet olacak ^^


Çekiliş öncesi, resimde gördüğünüz günlük doğal makyajımın yapılışına dair bilgiler yer alacak.. 


Çekiliş detaylarını birkaç gün içinde bloğumda görebileceksiniz ^^


İnstagram hesaplarımızı takibe almayı unutmayın ^^


@j.mnsn
@makeuptored 


Sevgilerimle <3


Fatma Gökmen

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

103 yorum:

  1. hehe tememm instagram açtım kendime katılırım:)) öpüyoree kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem ^^

      İnstagramdan yaz bana :)

      Sil
  2. Yaaaa fatoşum benim instagramim yok maalesef uzuldum suan cok kuzum fotografinda yakiyorrr guzel arkadasim benim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da başka bir çekiliş yapacağım biraz daha zaman sonra bitanem üzülme <3

      Teşekkür ederim güzel yorumun için ^^

      Sil
  3. Güzel bir çekiliş olacak gibi. ^.^

    YanıtlaSil
  4. Nice post!
    Hope you can check out my last post! Kiss!
    http://www.dressingmissjoe.com/mono-largo/
    http://www.instagram.com/dressingmissjoe

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, bol katılımlı olsun Fatmacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bitanem <3 Teşekkür ederim ^^

      Sil
  6. Hadi bakalım hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Aaa çekilişler çok zevkli oluyor :) Hemen takibe alıyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Ben de geri takip yaparım hemen ^^

      Sil
  8. İade-i ziyarete geldim, iyi ki de gelmişim! ^^ Bu harika haberi kaçırmamış oldum! <3

    YanıtlaSil
  9. Bol katılımlı olur umarım :)

    YanıtlaSil
  10. You look really nice!

    If you want us to follow each other, let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Harika bir etkinlik bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgedlin canım :) geleceğim bloğuna ^^

      Sil
  12. Hi!
    I'm following you :D
    If you want, follow me back!

    eyelineronfleek93.blogspot.it

    YanıtlaSil
  13. Çekiliş çok güzel olmuş :) ama ben kirpiklere bayıldım! Maşallah çok güzeller =) Çekilişte herkese bol şans, size de kolaylıklar diliyorum!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için bitanem ^^

      Sil
  14. Looking Beautiful!
    Thank you so much for following me. I followed you back :)

    http://fashionradi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Very pretty lady!:)
    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back:)
    kisses

    https://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. wuuuu beklemedeyizz tatlımm :)

    YanıtlaSil
  17. O zaman hemen takibe alalım ^_^ makyaja da bayıldım, detaylarını merakla bekliyorum! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. You look great :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  19. Siz gençler enerji veriyorsunuz bana. Çok güzel, manalı bir yüzün var. Maşallah diyorum sana. Katılım bol olsun dilerim. Sevgiler Fatma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim ^^

      Güzel yorumunuz beni çok mutlu etti <3

      Sil
  20. fotodaki fıstık kim yaaaa :))))

    YanıtlaSil
  21. Bloğunu yeni keşfettim takibe aldım bana da beklerim http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım benim ^^

      hemen geliyorum <3

      Sil
  22. Such a lovely post
    love that outfit
    You have a nice blog!

    Have a great day!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Bekliyoruuuz takipteyim zaten gülüm :)

    YanıtlaSil
  24. canımmm bol katılımlı, eğlenceli olur inşallah :)) Detayları merakla bekliyorumm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim balımmm ^^

      Çok bekletmicem söz <3

      Sil
  25. Great photo! You look very good :-)

    YanıtlaSil
  26. Canım benim hayırlı, bol katılımlı olur inşallah 🤗. Ben seni instagramdan takip ediyorum zannediyordum 😶. Neyse artık her iki hesabından da takipteyim. Gerçi çok aktif bir instagram kullanıcısı değilim ama kaçırmam inşallah hele bir çekiliş başlasın da. Heyecanla bekliyorum 😄💖💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında başlatıcam çekilişi canım benim <3 Bugün fark ettim instagram hesabını da, oradan takipleşmeyi unutmuşuz ama önemli değil geç olsun güç olmasın :)

      Sil
  27. 😄😄 haklısın bence de geç olsun güç olmasın. Hayırlısı diyelim o zaman 😄

    YanıtlaSil
  28. Katılımcılara bol şans şimdiden :)

    YanıtlaSil
  29. Hello to same name buddy!

    Thanks for visiting and following my blog. I followed you back.
    LOVE <3
    FANAA'S BEAUTY BLOG

    YanıtlaSil
  30. Awesome post!
    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    YanıtlaSil
  31. Fantastic blog dear! I really like it:) Following you now!!!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  32. you look so beauty!
    I just followed you and I hope that you give me follow back
    have a nice day!
    xoxoxo

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    YanıtlaSil
  33. Great photo! you look so lovely
    Follow for follow on GFC?
    maybe instagram if you want! *-* please let me know in my blog
    have a cute day!
    xoxo
    stargazershia.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. Çok katılım olur umarım. The balm ürünlerini seviyorum. Güzel olacağa benziyor :)

    YanıtlaSil
  35. Beautiful blog!
    I follow you :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/2016/09/black-leather-backpack.html

    YanıtlaSil
  36. Thanks your nice comment under my post. I'm your follower now.
    xoxo
    Shiki
    BLOG: [Beauty and Destroy]
    LAST POST: [REVIEW]: TRENDSGAL HAUL II.

    YanıtlaSil
  37. Bol katılımlı olsun inşallah balım ♥

    YanıtlaSil
  38. Great post! You're a cutie!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  39. Hi! Fantastic photo :)
    *new follower on the blog
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  40. I really like your makeup, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  41. your makeup is perfect ;3 have a nice day baby!

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. a great post, I did not know, precious photos, I will read from now.

    Would you like to follow one another? if so, follow me and let me know and I come running to follow.

    YanıtlaSil
  43. Kolay gelsin.Bu arada resimde çok hoş çıkmışsınız .Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  44. Great post, thank you for sharing :)

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  45. Merhaba,

    Blogu aktif kullandığınızı görmek çok güzel, çekilişler iyidir. kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^

      Bazen herhangi bir şey yazamıyorum ama arkadaşlarımı okumaya çalışıyorum :)

      Sil
  46. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  47. Kacirmisim bu cekilisi uzuldum

    YanıtlaSil