Lovviez : BloggerLife2 Mim


Herkese merhaba

Bugün sizinle güzel bir ''mim'' paylaşmak istedim.. Ayrıca bu benim ilk ''mim'' yazım :) Umarım keyifle okursunuz.. Benim bu etkinliği keşfetmem sevgili Zehra ablamın bloğunu ziyaretimle oldu.. O'nun da ''mim'' yazısını ve diğer blog yayınlarına bakın mutlaka :) 


Kurabiyecimiss





Bu ''mim'' etkinliğine beni davet eden diğer blogger arkadaşıma da çok çok teşekkür ediyorum.. O'nun samimi yazılarına da buradan ulaşabilirsiniz ^^



Lovviez * Mimlendim * Bloggerlife2




Takipçi blogger arkadaşlarımdan kura yöntemiyle 3 arkadaşımı bu ''mim'' etkinliğine davet ediyorum.. Ayrıca blogger arkadaşlarım içinde bu ''mim'' etkinliğini beğenen sizler de yazın yayınlayın. Hep beraber okuyalım :) 


Mimlenen arkadaşlarım 

Ause Esua 

Biryaybiryengec blog

Pelorina


:) Gelin benim cevaplarıma bakalım birlikte.. 


1-Blogger denilince aklınıza gelen üç şey nedir?



Birincisi, blogger hayatı.. Ben blogger'ların çok farklı bir gözü olduğuna inanıyorum.. Çoğu kişinin fark edemediği en özel ve güzel noktaları odakladıklarını düşünüyorum.. Yaşam biçimleri, içsel kültürleri, deneyimlerini paylaşmaları.. 


İkincisi, blogger tarzı.. Blog yazan insanların ortak bir noktası var bana göre.. Ne olursa olsun paylaşmak.. Deneyimleri, alışkanlıkları, hayalleri ya da beklentileri.. Her ne tarzda olurlarsa olsunlar, buluştukları yer hep aynı.. 



Üçüncüsü, paylaşımcı insan elbette ki.. Evet bana göre tüm cümlelerimden sonra toparlamak adına böyle söylüyorum.. Blogger demek paylaşan insan demektir bana göre.. 



2-Her temadan (Kişisel, gezi, kozmetik, kitap vs.) yazılarını en çok beğendiğiniz, okumaktan bıkmadığınız bloglardan örnek verin desem.




Yemek : O'nun tarifleri beni benden alıyor ^^ O kadar hamarat bir insan ki hangi kelimelerle ifade edebilirim bilmiyorum.. Sayfasında çoğunlukla tatlılardan bahsediyor.. Tariflerini, püf noktalarını ve o leziz pastaların resimlerini paylaşıyor.. 






Kozmetik : Çoğunlukla bloğunda kozmetik ürünlerle ilgili deneyimler paylaşıyor.. Ayrıca en beğendiğim blog temalarından birisi de onun sayfası ^^ Resimlerini çok başarılı buluyorum :) 



Kişisel : Yeliz, deneyimlediği her şeyi bloğunda paylaşıyor.. Bir mekanı, bir alışverişini, bir ürün hakkındaki görüşlerini.. Herşeyi gerçekçi bir dille yazıyor ^^




Kendin Yap : El işi sevenler, bu sayfaya bayılacaklar ^^ O'nun yaptıklarına o resimlere bakmaktan kendimi alamıyorum.. Bloğunu ziyaret ettiğinizde hak vereceksiniz :) 




Kitap : Kitap tavsiyesine ihtiyacım olduğunda ilk uğradığım yer O'nun bloğu.. Bunun yanı sıra film ve dizi önerileri de çok başarılı.. Yazıları akıcı, bilgilendirici ve keyifli.. Senden başkasını bu kategoriye koyamazdım bitanem :) 




Psikolojik : Bu sayfaya uğramadan gitmeyin.. Yazılarını okurken bazen kendinizi kaybedersiniz, hikayenin içinden bir kahraman olursunuz kimi zaman da.. Bazen de resmen sizi anlatır cümleleri, şaşarsınız.. Etkilenmemek elde değil.. 







Moda : Eğlenceli yorumlarıyla, samimi cümlelerini okuyacağınız bir sayfa.. Çoğunlukla genç kesime hitap eden moda tutkunu bir kız ^^ Kim ne giymiş, nereden alınmış, hangi saça hangi model olur.. Bu tür sorularınız varsa, cevapları Kübra'nın bloğunda ^^


Ekleyemediğim diğer arkadaşlarım sizi unuttuğumu sanmayın :) 


3- Yeni blog yazmaya başlayan arkadaşlara verebileceğin öneriler nelerdir?



Samimi olun.. 

Akademik yazılar yazmaya çalışmayın.. Cümleleri çok uzatmayın.. Olabildiğince açık, net kelimeler kullanın.. Süsleme yapmanıza gerek yok.. Günlük hayatta nasılsanız burada da o şekilde devam edin.. Tabi ki kibar bir şekilde :) Bu platformun da dünyaya açılan küçük bir pencere olduğunu unutmayalım, bahçemizde kimlerin gezdiğini bilemeyiz ^^



Paylaşımcı olun.. 

Ne görmek istiyorsanız, onu gösterin..  İnsanların yazılarınızı okumalarını istiyorsanız, siz de onların yazılarını okuyun.. Takip etmelerini ve yorum yazmalarını istiyorsanız, siz de aynı şeyi yapın.. Emin olun bu platformda herkes birbirini destekliyor.. 

Kimse beni takip etmiyor, kimse bana yorum yazmıyor demeyin.. Sabredin ve bekleyin.. İstikrarlı olursanız, bir gün bloğunuz hayalinizden daha büyük olur :) 

Özenli olun.. 

Görsellik her yerde olduğu gibi blog tasarlarken de çok çok önemli.. Sayfanızı ilk defa ziyaret eden bir kişinin öncelikle temanızdan etkileneceğini (olumlu ya da olumsuz) unutmayın.. Blog sayfanız ne kadar özenli, ne kadar düzgün, sade ve anlaşılır ise ziyaretçilerinizin memnuniyeti o kadar artacaktır.. 


Yazılarını yeterli uzunlukta yazın. 
Haftada 4 yazı yazmaya ve yayınlamaya çalışın.. 
Yazılarınızı özenle çekilmiş etkileyici resimlerle süslemeyi unutmayın.


4- Hangi ülkede yaşamak isterdin? Yada en çok gitmek istediğin mekanları yazabilir misin?



Yaşamak istediğim sadece 3 şehir var.. 

İstanbul

Lovviez * İstanbul * Taksim


Londra

Lovviez * Londra * Big Ben

New York 

Lovviez * New York * Özgürlük Heykeli


Aslında bu 3 şehir arasında bir takım bağlantılar var.. Beni yeterince tanıyan arkadaşlarım belki bu küçük noktaları bulabilirler :) 


Gitmeyi en çok istediğim yerler ise şu şekilde listelemek istedim ^^



Universal Studios Hollywood 

Lovviez



Oktoberfest - Almanya

Lovviez



Büyük Kanal'da Sandal Gezintisi - Venedik 

Lovviez


Olympus - Yunanistan 

Lovviez







Mim'lenmek isteyen herkesi bu etkinliğe davet ediyorum.. Yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle :) 

27 yorum:

  1. Canım çok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık. Ayrıca kendimi de gördüğüm için çok mutlu oldum, samimiyetime güvendiğin için çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bitanem, mutlu olmana çok sevindim ^^

      Sil
  2. Ellerine sağlık Fatmacım. Venedik çok güzel bir yer, umarım istediğin her yeri görürsün :) Floransa'yı da ekle listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ^^

      Aslında gezecek ne çok yer var :)

      Sil
  3. Emeğinize ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Zaten sizi takip ediyormuşuum :pp

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel yazmışsın emegine kalemine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bir ara çok meşhurdu bu mim, ben de yapmıştım. Eline sağlık Fatma hatun. Yaşamak istediğin yerlerden biri New York'muş, o halde New York'tan selam :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu mimi yazmak için biraz geciktim :) New York'a da sevgiler o halde ^^ Yorumunuz için teşekkürler <3

      Sil
  7. so many lovely places...I would like to visit them all... Istanbul, New York, London...

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel bor mim olmus eline saglik

    YanıtlaSil
  9. i would like to go to new york.... follow:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  10. Hi beauty! Thank you so much for following on my blog :)
    I followed you back with pleasure!

    xoxo
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks dear ^^

      im happy to see u on my blog ^^

      Sil
  11. nice review
    new reader
    https://zialinetta.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  12. Fatma'cnmmm canım benim bu nasıl güzel bir mim olmuş (tabii ki de için de ben olduğum için değil 😄). Cevaplarına bayıldım. Özellikle gitmeyi istediğin yerlerin fotoğraflarına. Benim için yazdığın güzel sözlerinle beni çok mutlu ettin inan. Her kelimesi için ayrı ayrı teşekkür ederim. Sıcaklığın samimiyetin için de ayrıca teşekkür ederim. Bu güzel mime ve bu güzel sözlere geç cevap verdiğim için de lütfen beni bağışla 😶. Yoktum uzun zamandır buralarda. Başka bir blogta seni görünce ziyaret edeyim dedim ve bu güzel mim ile karşılaştım. Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum. Sana çok ama çok teşekkür ediyorum 😙. En samimi sevgilerimle 😍😍💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim ^^

      Evet farkındayım bi süredir yoksun ve seni çok özledik ^^

      Bi daha bu kadar uzak kalma :)

      Sil
    2. Yok kaybolmam diyeceğim ama söz veremiyorum 😔. Zor bir sene benim için. Ama inşallah diyeyim 🤗. Zaten burada herkes ilaç gibi bana. Onun için hep buralarda olacağım diyelim. Her zaman gelemesem de beni mazur gör olurmu 😔. Ama geldim mi böyle bi gelip gitmeyi bilmiyorum. Toplu ziyaret yapıyorum 😅😄.

      Sil
    3. Yok kaybolmam diyeceğim ama söz veremiyorum 😔. Zor bir sene benim için. Ama inşallah diyeyim 🤗. Zaten burada herkes ilaç gibi bana. Onun için hep buralarda olacağım diyelim. Her zaman gelemesem de beni mazur gör olurmu 😔. Ama geldim mi böyle bi gelip gitmeyi bilmiyorum. Toplu ziyaret yapıyorum 😅😄.

      Sil
    4. Tabi ki özel hayatlarımızdaki işlerimizi de halletmemiz gerekiyor..

      Başımın üstünde yerin var bitanem benim <3 Her zaman buralarda ol ^^

      Çok ayrı kalma sakın ^^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.