INSTAGRAM FARKINDALIĞI | AUSE_ESUA

Herkese merhaba


Bu yazımı güzel blogger arkadaşım '' AUSE ESUA '' için yazmak istedim.. Sayfasına bu konu hakkında bir yorum bırakmaktansa, tüm duygularımı ifade edebilmek adına bu metni yayınlıyorum.. 



Lovviez * Ause Esua Blog


Blog dünyasına giriş yaptığım ilk dönemde, tanıştığım nadide insanlardan birisidir..
Blog tasarımını beğendiğim ender kişilerdendir.. 
Yazılarının enfes tadını söylememe gerek bile yok.. 
Hele o güzelim fotoğrafları.. 
Beğenmediğim 1 fotoğrafı bile yoktur samimi söylüyorum..
Hatta çok çok beğendiklerimden bir kısmını paylaşacağım.. 



Lovviez * Ause Esua Blog



Yaptığı her işi özenli yapmaya çalışır.. 
Sevgi dolu yüreği var ve ben hiç ukala bir tavrına şahit olmadım.. 
Herkese destek olur ve asla küçük görmez.. 
Bu insani özelliklere sahip olduğu için bu kadar çok seviliyor elbette.. 


Lovviez * Ause Esua Blog


İnstagram hesabını takibe aldığım gün, 15 bin takipçisinin olduğunu görünce gerçekten çok şaşırmıştım.. 
Bu kadar büyüyebilmiş bir insan, benimle kırk yıllık dost gibi sohbet etmişti.. Ki hala öyle.. Sanki çok iyi anlaşan iki kız kardeş gibiyiz.. 


Daha sonra fotoğraflarını incelediğimde, her birine ayrı ayrı özenmiştim.. Fotoğrafçı gözü var çünkü O'nda.. Nereye odaklanacağını, nerede ışığın az olması gerektiğini veya hangi objelerin yan yana en iyi kalitede görüntü verebileceğini çok çok iyi biliyor.. 


Lovviez * Ause Esua Blog



Geçtiğimiz günlerde bu büyük instagram hesabını durdurmak zorunluluğu hissetti.. Ve yeni bir hesap açtı kendisine.. Peki neden ? 



Sosyal medya hesaplarımızda bazen teknik problemler olabiliyor.. Ki bunu aslında hepimiz bal gibi biliyoruz.. Uygulama güncelleme sebebi olarak '' Hata Düzeltmeleri '' açıklamasını görmüşüzdür elbet.. 


'' Ee o zaman meseleniz nedir ? '' 

Ben kesinlikle kıskançlık olduğunu düşünüyorum.. 

Başarı yalnızca kompleksiz insanlar tarafından takdir ediliyor.. 

İnsanlar ulaşmak istedikleri noktalara gelmek için ellerinden geleni yapıyor.. Kimisi maalesef, o noktaya zaten daha önceden varmış olan insanları içten içe kıskanıyor.. Bununla da kalmıyor yerli yersiz saçma sapan faaliyetlerde bulunuyorlar.. Bu da bizi yersiz yere üzmekten başka işe yaramıyor :(  Bizi bunlar yıkmaya yetmeyecek, aksine daha da güçleneceğiz, bilginize..



Lovviez * Ause Esua Blog

Lovviez * Ause Esua Blog



Canım arkadaşım, seni çok çok sevdiğimi ve takdir ettiğimi bilmeni isterim.. Her zorluğa rağmen, çok daha iyi yerlere ulaşacağız. Her zaman yanındayım balım, iyi ki varsın <3



NOT : Yayında kullanılan tüm resimler ''AUSE ESUA'' ya aittir. 

AUSE ESUA INSTAGRAM :  auseesuaa




57 yorum:

  1. Çok üzüldüm gerçekten :( Bitmedi şu birbirini çekememe hastalığı. Hastalık diyorum, normal kafa düşüncesi değil bu. Biliyorum henüz yeni bir bloğum ama elimden geldiğince destek olmaya hazırım. İnstagram hesabını da takibe alacağım. Arkadaşını çok merak ettim. Güzel yürekli insanlar zaten gün geçtikçe azalıyor. Bi dokunmayın be! diyesim geliyor bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bitanem.. İnsanlar çok fesat olmaya başladı.. Bizden uzak olsunlar..

      Yeni olmak mühim değil, asıl olan özgünlük ile çalışmak :)

      Seviyorum seni ^^

      Sil
    2. Buna sevindim :) Ben de seni çok sevdim, ısındım <3

      Nedense utandım biraz da 🙈

      Sil
    3. Ben de seni çok sevdim bitanem ^^
      Daha tam tanıyamadım ama o da olacak inşallah :)
      Bi gün bol bol sohbet edelim mutlaka ^^

      Sil
    4. Çok sevinirim :) O günü sabırsızlıkla bekliyorum <3

      Sil
    5. Bakarsın yarın olmadı öbür gün balım <3

      Sil
  2. Canım emeğine sağlık ne güzel bir yazı yazmışsın, ne kadar güzel yürekli bir insan olduğunu yine göstermişsin. Ause Esua'yı ben de çok severek takip ediyorum ve geçmiş olsun diyorum. Maalesef fesat insan etrafımızda çok Allah ıslah etsin hepsini, bizden uzak olsunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem <3

      Hiçbir şey önemli değil, sadece moral bozuyorlar ya.. En kötü etkisi o işte..

      Sil
  3. Sen ne tatli ne iyi bir kizsin ya cok seviyorum valla senii auseyide cok severim tabiki ama valla yazin benim bile hosuma gitti sanki bana yazilmis gibi mutlu oldumm 😍💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıra sana da gelecek bitanem :))

      Bu tarz bir düşüncem var, yakında paylaşırım detaylarını <3

      Ben de seni çok seviyorum balım, iyi ki tanışmışız ^^ <3

      Sil
  4. hakikatten ne seni ne de auseyide'yi tanıyorum ancak yazı benim bile çok hoşuma gitti auseyide okuyunca kim bilir ne kadar çok mutlu olmuştur :D

    YanıtlaSil
  5. bu arada blogunuz izlemeye ve takibe aldım banada beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :) Hemen ziyarete geliyorum :)

      Sil
  6. You look great

    http://iameleine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Odličnoo ♥
    Ako želiš svrati--- > https://faasshione.blogspot.hr/

    YanıtlaSil
  8. Ne yazikki bu hayatta kiskanc ve bencil insanlar da var😢

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar da düşünceli bir hareket gerçekten şahane.. bu zamanda boyle dostluklar zor 😘

    YanıtlaSil
  10. Ausenin yeri bende hep ayrıdır. Şuana kadar gördüğüm en samimi insanlardan. İyiki tanışmışım dediğim nadir insanlardan. Bitanem, sende çok güzel bir yazı yazmışsın, malesef bu tür insanlar hep var. Olmaya da devam edicek, biz birlikte olduğumuz sürece her şeyin üstesinden geliriz. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bitanem <3
      Seninle de bir miktar sohbet etme şansımı olmuştu, seni de çok çok seviyorum <3

      Sil
  11. ay sevilmez mi oo. blog ve feysten izliyom ben de onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika birisi ^^
      Sen de öylesin bitanem :)

      Sil
  12. ause yi çok ama çok severek takip ediyorum, daha önce tanımadığım için pişman olduğum nadir insanlardan kendisi. yazdıklarının her cümlesine de harfiyen katılıyorum. hem başarısı hem de alçakgönüllülüğü takdir edilesi. bu son değişikliği biliyorum, sordum kendisine fakat kısa bir açıklama yaptı ve bende kurcalamak istemedim. sen de yazma gereği duyduğuna göre demek ki canını sıkacak şeyler olmuş cidden, çok üzüldüm. konuyu tam anlamadıysam da ya da tam olarak ne yaşandığını, işini emeği ve hakkıyla yapıp, kıskançlık, fesatlık barındırmayan insanlara her zaman tam destek vermişimdir. ause'me de çok sevgiler, yazıyı yazıp desteğini göstermekten çekinmeyen sana da kocaman öpücükler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim bitanem..

      Maalesef sosyal medyada her zaman herşeyi kontrol edemiyoruz ve illa ki canımızı sıkabilecek insanlar çıkıyor..

      Nazar boncuğumuz olsun bu olay diyelim :)

      Öptüm bebeğim ^^

      Sil
  13. this seems like a lovely blog...great insta photos! thank you for sharing.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much dear <3

      insta photos belong to '' @ause_esua ''

      have a nice day :)

      Sil
    2. cool:) I haven't been familiar with this insta profile before.
      Have a lovely day!

      Sil
  14. ause'yi ilk takip ettiğim ve bloğunu karıştırdığım gün geldi aklıma yazını okuyunca güzelliğim o kadar iyi gelmişti ki gerek samimi, akıcı yazıları gerekse fotoğrafları, özgünlüğü ile kendine çekmişti. O gün bugündür severek takip ediyorum, olayın tam detaylarını bilmesem de ause'min gerçek emekçi olduğunu düşünüyorum. Çok düşünceli ve doğru tespitler içeren bir yazı olmuş kuzum emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem <3

      Çok güzel anlattın sen de bal gözlümü :)

      Sil
  15. auseyı bende bılırım senın kadar ıyı olmasada tanırım az cok :) blogda gormuslugum yorumlasmıslıgım vardır neden kapattıgı konusunda da saskınlıklarım olmustu gecmıs olsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim.. İşte bazı aksaklıklarımız olabiliyor malesef..

      Sil
  16. bu arada takipte değılmışım onu da halletim :)

    YanıtlaSil
  17. Such a lovely post!!
    You have nice blog Love it!
    have a great weekend!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Ause harika biridir. Yeni hesabı da toparlayacaktır. Teşekkürler Fatmacım :)

    YanıtlaSil
  19. Beautiful pictures! :)
    Thanks for following my blog, I am following you now too (#119).

    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlık budur işte Fatma kızım. Kutluyorum seni ve güzel yayınlarından ötürü Ause'yi. Sevgiler ikinize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim ^^

      Sil
  21. This post is so cool, love it! Would you like to support each other on GFC? Just let me know :)

    astadek.blogspot.com
    Asta,xx

    YanıtlaSil
  22. Bende severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip edilmeyecek gibi değil ki :)

      Sil
  23. Blog'un cok begendim ve bu post cok iyidir. Fotograflar cok guzel.
    > Herkese destek olur ve asla küçük görmez..< Bu cok iyi!
    Seni follow baslayacagim ,sen beni istersen olursun. Tabi turkcede koment blog'umda kalabilirsin :D
    http://thebeautyofstylefashionblog.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  24. Fatmamm çok çok çok teşekkür ederim beni şaşırttın, mutlu ettin. Ne güzel emek vermişsin. Fotoğrafları bir araya getirmişsin, böyle güzel düşünceler yazmışsın. Benimle ilgili böyle düşünüyorsan ne mutlu bana. Desteğin ve bu ince, düşünceli hareketin için çok çok teşekkür ederim emeğine eline gözlerine sağlık. Ama biliyorsun ki bahsi geçen hesabım hacklendi,kapatıldı ve artık mecburi eski hesabımdayım. Umuyorum tekrar aynı sorunları yaşamam dilersen adres değişikliği yap dilersen komple postu kaldır o sana kalmış :) çok çok çok teşekkür ederim tekrar iyi ki ! <3

    YanıtlaSil
  25. Great post dear :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  26. Ben de hem kibar ve zarif kisiligini hem resimlerini çok begeniyorum. Insanlar bloglara keyif için bile yazi yazarken emek veriyorlar maalesef tembel ve beceriksiz olan bir takim hasta ruhlu insan zahmetle olusmus basariyi kiskanip hazira konmak istiyor. Oysa ki bloglarimizi tanitmak ve takipçi edinmenin bile ne kadar zaman aldigini sabir isi oldugunu hepimiz biliyoruz.

    YanıtlaSil
  27. Hayatlarında hiçbir zaman başarılı olamayacak, çabalamayacak ve başarıyı hazmedemeyecek insanlar için bu kelimelerimiz bile fazla o yüzden yorum yapmak istemiyorum.. ama sen benim canımsın fatoşum ilk bloga girişimde olsun hala her anımda her sorumda bıkmadan usanmadan cevaplarınla hep destek oluyorsun o kadar güzel bir yüreğin var ki seni çok ayrı seviyorum balımmm ♥

    YanıtlaSil
  28. Fatma'cımm sen gönlü ne güzel bir insansın, kardeşsin 👏👏. Sıcacıksın ve bu sıcaklığını heryere, herkese yayıyorsun. Ben şahsım adına seni tanımaktan büyük mutluluk duyuyorum. Bu yazını da okuyunca gurur duydum arkadaşına çıktığın destekten ötürü. Ause'ye çok büyük geçmiş olsun gerçekten üzücü yaşadıkları hele de o kadar emek verdikten sonra. Allah o hırsızları bildiği gibi yapsın. Auseyi seviyoruz hepimiz. Emeğine sağlık canım benim çok güzel bir paylaşım olmuş canım benim. Sevgilerimle 💖💖

    YanıtlaSil
  29. Beautiful photos!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  30. Süper bir jest yapmışsın, sayfa da sahibi de ne kadar güzel :) Ellerine sağlık bayıldım.
    Bu arada Ause'nin Instagram'da başına gelen olaya çok üzüldüm :(
    Umarım kimse artık böyle şeylerle başkalarını üzmez...
    Bu arada ben de instagramda çok geziniyorum :) Orada da buluşalım, görüşmek üzeree Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kimse böyle bişey yaşamaz..
      Teşekkürler ^^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.