BAYRAM İNDİRİMİ TAVSİYELER - GRATİS & WATSONS

Herkese merhaba

Bildiğiniz gibi birçok mağaza bu günlerde bayram indirimindeler.. 

Ben de sizlere fikir vermesi adına daha önce kullandığım ya da arkadaşlarımdan edindiğim deneyim bilgilerine dayanarak güzel bir liste oluşturdum.. 

Yaptığım liste ''Gratis'' ve ''Watsons'' mağazalarında satılan ürünlerden oluşmaktadır.. 





  The Balm'dan Neler Alınabilir ? 


*  Palet almayı düşünenler için 2 tane önerim var.. 

     1 - In thebalm of your hand 

     2 - Voyage Vol.2

Bu iki paletin içinde de bir çok ürün bulunuyor. İkisi de seyahatler için çok uygun. Ayrı ayrı almaktansa tek bir palette birçok ihtiyacı karşılayabiliyorsunuz.. Resimde görüldüğü gibi her iki paletin de içinde; çeşitli farlar, rujlar, allıklar, aydınlatıcı ve bronzer bulunuyor. 

Lovviez - In TheBalm Of Your Hand
Lovviez - Thebalm Voyage Vol.2


*  Makyaj bazı olarak, ''Time Balm Primer'' çok başarılı bir ürün.. Bir makyaj bazına ihtiyacı olanlar bu ürünü hiç düşünmeden alabilirler.. 

Lovviez - Time Balm Primer



  Wet'n Wild'dan Neler Alınabilir ? 


*   Markanın benim için vazgeçilmez ürünü ''Comfort Zone'' far paletidir.. Fiyatına göre pigmentasyonu mükemmel olan çok güzel bir palet.. Özellikle sağ alt köşedeki renk efsanedir.. Günlük, gündüz ve gece makyajlarına uygun renkler bulunuyor.

Lovviez - Wet'n Wild Comfort Zone


*   Coverall Kapatıcı Paleti de oldukça başarılı.

Lovviez - Wet'n Wild Coverall


*   İçlerinde ''MAC'' rujlarına muadil gösterilebilen renk tonlarının da bulunduğu rujlara mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.. Mat rujlar gayet güzel ve kalıcı. Tek sorunları ambalajların dayanıksız oluşudur. 

Lovviez - Wet'n Wild Ruj


*   Tekli farlardan da ''nude'' renkte olan bu farı mutlaka yedeklemenizi öneririm.

Lovviez - Wet'n Wild Tekli Far



  Sleek'den Neler Alınabilir ?


 Öncelikle belirtmem gerekir ki, henüz hiçbir ''Sleek'' ürününü deneyimlemedim.. Arkadaşlarımdan aldığım tavsiyeler ve araştırmalarım sonucu elde ettiğim bilgiler ile sizlere öneride bulunabileceğim.

*  İlk tavsiyem kontür paletleri.. Kontür uygulaması yapan biriyseniz, mutlaka kendi ten renginize uygun olan paletlerine bakın.. 

Lovviez - Sleek Cream Contour Kit



*   Far paletleri.. Pigmentasyonu mükemmel olan renkleri inanılmaz güzel paletlere bakmadan gitmeyin.. Benim favori Sleek paletim, ''nude'' tonlarda olanı.. 

Lovviez - Sleek Far Paleti



Allık - Bronzer - Aydınlatıcı Tavsiyeleri 


*    The balm'ın ''Bahama Mama'' bronzer'ı ve meşhur aydınlatıcısı ''Mary Lou Manizer'' dan bahsetmemek olmazdı. ''Sexy Mama'' pudranın ne kadar güzel olduğunu zaten söylememe bile gerek yok :) 

Lovviez - The Balm Bahama Mama
Lovviez - The Balm Mary Lou Manizer
Lovviez - The Balm Sexy Mama



*   Pastel'in bu allıkları çok başarılı.. Çok güzel renkleri var.. Pigmentleri de gayet iyi.. Ben turuncu tonlarda olanı yaz mevsiminin başlarında sıkça kullanmıştım.. Bir de pembe tonunda olan var.. 

Lovviez - Pastel Allık


*   NYC markasının bronzer'ı uygun fiyatlı ve çok başarılı.. Ayrıca NYC'nin mozaik modelli allık, bronzer ve aydınlatıcısının da sevildiğini birçok yerde görmüştüm.. Henüz ben bu mozaik modelli ürünlerini kullanmadım. Tekli bronzer'dan oldukça memnunum.

Lovviez - NYC Bronzer
Lovviez - NYC Mozaik Allık



*   Revlon'un aydınlatıcı paletine de bakabilirsiniz.. Takip ettiğim youtuber'larda sıkça görmüştüm.. 

Lovviez - Revlon Highlighter



Rimel - Kaş Kiti - Eyeliner Tavsiyeleri  


*   Pastel'in bu kaş kitini uzun bir süredir kullanıyorum.. Oldukça memnunum.. Çok sık kullanmadığım için hala bitmedi :) 

Lovviez - Pastel Kaş Kiti


*   Rimmel London'ın ''Argan Yağlı Rimel''ini de çok sevdim.. Kirpiklerimi beslemesi benim en sevdiğim özelliği.. Sanırım 2 haftadır kullanıyorum ve kirpiklerime faydası olduğunu hissediyorum görebiliyorum.. 

Lovviez - Rimmel London Maskara


*   Maybelline'in jel eyeliner'ı da çok çok güzel.. Simsiyah yapıyor.. Sürmesi kolay.. Kalıcılığı çok iyi.. 

Lovviez - Maybelline Jel Eyeliner


*   L'oreal Paris'in rimelleri birçok amaca uygun şekilde tasarlanmış.. Benim favorim ''Mega Volume Collagene 24th'' Bu rimel çok güzel dolgunluk veriyor, kıvırıyor ve kaldırıyor.. Resmen takma kirpik etkisi ;) 

Lovviez - L'oreal Paris Mega Volume Collagene 24th Maskara



Fondöten - Kapatıcı - Pudra Tavsiyeleri 



*  Rimmel London'ın kapatıcısı çok çok başarılı.. Ben çok sık olmamakla birlikte, çok yorgun olduğum zamanlarda göz altlarım için ve zaman zaman da minik sivilcelerim için kullanıyorum. 

Lovviez - Rimmel London Wake Me Up Concealer


*   L'oreal Paris'in Lumi Magique fondöteni çok başarılı.

Lovviez - L'oreal Paris Lumi Magique Fondöten


*   Maybelline'in Affinimat fondötenleri çok başarılı.

Lovviez - Maybelline Affinimat Fondöten



*   Revlon, Essence ve Maybelline pudraları da gayet güzeller.


Lovviez - Revlon Pudra
Lovviez - Maybelline Affinitone Pudra
Lovviez - Essence Transparan Pudra



Ruj - Lip Balm Tavsiyeleri


*   Superdrug markasının lip balmlarından, koruyucu ve onarıcı etkili olanını kullanıyorum.. Diğerlerini henüz denemedim ama bu üründen çokça memnunum.. 

Lovviez - Superdrug Lip Balm


*   Nivea'nın bu dudak kremi çok yumuşak ve güzel nemlendiriyor.. 

Lovviez - Nivea Lip Butter


*   Maybelline Baby Lips'lerinden eklemesem olmazdı :) Bu ürünlerin bazıları hafif renk de veriyor.. Kremsi yapılarını çok seviyorum.. 

Lovviez - Maybelline Baby Lips


*   Blistex demesem olmazdı.. Birçok youtuber'da gördüğüm ama henüz denemediğim bir ürün.. Lip balm ihtiyacım olduğunda alacağım ilk ürün bu olacak.. 

Lovviez - Blistex Lip Balm


*   Note markasının ruj ve lipgloss'larına mutlaka bakmanızı öneriyorum.. 

Lovviez - Note Ruj


*   Golden Rose'un da rujları çok çok başarılı ve bazıları renk olarak ''MAC'' rujlarına muadil gösteriliyorlar.

Lovviez - Golden Rose Ruj



*   Az önce de bahsettiğim gibi, Wet'n Wild rujlarını es geçmeyin. 

Lovviez - Wet'n Wild Ruj


*   Daha parlak, kremsi ya da satin bitişli rujlar arıyorsanız, Maybelline ve Pastel ve Flormar'ın rujlarına da bakabilirsiniz. 
Lovviez - Pastel Ruj
Lovviez - Flormar Ruj

Lovviez - Maybelline Ruj



Makyaj Süngeri - Makyaj Fırçası Tavsiyeleri



*   Real Techniques markasının fırçaları oldukça başarılı biliyoruz hepimiz.. Burada verebileceğim tavsiyeler, ihtiyacınıza yönelik olarak almanız olacaktır.. 

Lovviez - Real Techniques Makyaj Fırçası
Lovviez - Real Techniques Makyaj Fırçası
Lovviez - Real Techniques Makyaj Fırçası


*   Real Techniques markasının turuncu kesik süngerini sakın kaçırmayın.. Daha güzel ten makyajı yapmak istiyorsanız, pürüzsüz bir fondöten uygulaması istiyorsanız, bence bu süngere mutlaka şans verin.. 

Lovviez - Real Techniques Makyaj Süngeri


*   Eklips markasının o güzelim fırçalarından mutlaka kendinize birşeyler alın.. Fiyatlarına göre çok çok başarılılar.. 

Lovviez - Eklips Fırça
Lovviez - Eklips Fırça




 Ağız bakımı için 3 tavsiyem var.. 



     1 - Tadını görmezden gelirim diyorsanız, ''Listerine Advanced White'' ağız bakım suyu dişleri beyazlatıyor. 

Lovviez - Listerine Advanced White


     2 - Hassas dişleriniz yoksa ''Colgate Optik Beyaz'' dişleri beyazlatıyor.

Lovviez - Colgate Optic White


     3 - Hassas dişleriniz varsa ''Signal Glossy Shine'' dişleri beyazlatıyor. 

Lovviez - Signal White Now Glossy Shine




Benim aklıma gelenler bu şekildeydi.. Yanlış bir aktarma yaptıysam ya da eklemek istedikleriniz varsa lütfen yorum bırakın.. Tek tek fiyatlarını yazmak istemedim, yazdığım ürünlerin hepsi şuanda zaten indirimdeler. 


Yukarıda bahsettiğim ürünlerin büyük bir çoğunluğunu kullanıyorum. Zaten deneyimlerime dayanmasına da dikkat ettim.. Çok merak ettiğiniz bir ürün varsa (eğer ki elimde bulunan bir ürün ise) özel olarak o ürünü inceleme yazısı ekleyebilirim.

Not : Bu tarz büyük indirimlerde, genellikle yüksek fiyatlı ürünlere yönelin.. Yani ne kadar çok fiyatı düşmüşse bir ürünün o kadar kâr elde etmiş olursunuz.. 


İnstagram :  j.mnsn

Snapchat   :  j.mnsn







Fatma Gökmen

Tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi yorum olarak bırakınız.

31 yorum:

  1. Canimm bayadir yoktun bomba yaziyla donmussunn 😊 ellerine saglikk bencede alinasi guzel seyleri paylasmissin gercekten ve the balmda harika bir indirim var bugun baktim gratise tavsiyelerin icin tesekkurler kuzumm 😘💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bitanem <3

      İşler çok çok yoğun, ne yazabildim ne okuyabildim bir süredir.. Tam olarak geri dönemedim ama en azından artık bu kadar çok uzak da kalmayacağım.. Sizi çok özledim <3

      Sil
  2. Ne güzel ürünler paylaşmışsın canım katılıyorum sana :) Ben de sleek birthday suit rujunu çok aradım ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada (Karabük) henüz mağazaya Sleek ürünleri gelmedi.. Ben henüz hiçbiri ile bizzat tanışamadım ama geldiği zaman bakarım o ruja da :)

      Sil
  3. Güzelim eline emeğine sağlık. Çok faydalı ve bir çırpıda okunan bi yazı olmuş. ''Signal Glossy Shine'' göz atacağım - aralarında listemde olanlarda vardı ve şuan kullanmakta olduğum ve senin önerinle listeme girmiş olanlar Kocaman teşekkürler <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bitanem, faydalı olmasına çok sevindim ^^

      Benim de merak ettiğim ürünler vardı ama temel olarak deneyimlediğim gördüğüm ürünleri listelemek istedim sadece :)

      Macunu çok seveceksin :)

      Sil
  4. Çok güzel tavsiyeler... Her ürün de güzel ve uygun fiyatlılar şu ara... Ben bu indirimi es geçtim Fatmacım, pamuk hariç hiçbir şey almadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem :) Evet çok çok uygun fiyatları.. Ben de ihtiyacıma yönelik alışverişler yaptım sadece :)

      Sil
  5. harika tavsiyeler, emeğinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürler :) öpüldün

    YanıtlaSil
  7. melabaaağ aaa bütün arkadaşlarım burdaaaa :)))))

    YanıtlaSil
  8. gördün mü ama son yazısımıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm bitanem ve çok mutlu oldum teşekkür ederim ^^

      Sil
  9. Canım çok güzel bir paylaşım olmuş balmın primerini indirimde yakalayamadım indirimsiz de olsa alıp denicem emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım ^^

      Çok sevdiğim ürünlerden biri benim :)

      Sil
  10. Hiç sıkılmadan okudum. Ve çok yararlı olmuş ablacım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canoo <3 Sevdiğine sevindim :)

      Sil
  11. Çok güzel şeyler tanıtmışsın tatlım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildimse ne mutlu bana <3

      Sil
  12. faydalı bir yazı olmuş. emeğine sağlık. ben makyaj yapmadığım için bana hitap eden bir yazı değildi. yılbaşı indirimde cilt bakımı için bu tarz yazı bekliyorum, o çok işime yarar işte :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka yazacağım :) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  13. Ya bizim burdaki gratis ve watsons neden raflarına bi göz atmıyo acaba :D Her gittiğimde ürün yok yahu gidin bi yenileyin şunları :D Burda yazdıklarını bulmam çok zooooorrrr :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen topluyorlar demek ki bebişim :)) Saldırıya geçmiş halk bence :D

      Bazen bilerek de koymuyorlar raflara ;)

      Sil
  14. Eline sağlık canım , her indirim dönemi kullanılabilecek bir yazı olmuş!
    Kalpli imlecine ayrı bayıldım söylemeden geçemiyorum *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim bitanem beğenmene çok sevindim <3

      Sil
  15. Çok faydalı bir yazı olmuş canım. Bütün tavsiyelerine katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim bitanem <3

      Sil
  16. nice products, I'm in love with the Sleek palette :)

    https://whenyoulosesmallmindyoufreeyourlife.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar toparlayıcı ve güzel bir yazı olmuş kuzum :) The balm paletleri ve fırça süngerler benim de listemde olanlar Fatma'm emeğine sağlık <3 :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.