Nerelerdeydim ?

Herkese merhaba

Yaklaşık 1 haftadır buralarda yoktum.. Sizleri inanılmaz özledim.. Yazmayı ve okumayı, keşfetmeyi çok özledim.. 



Bir süredir sağlıklı yaşamaya, düzgün beslenmeye ve spor yapmaya özen gösterdiğimi biliyorsunuz.. 70'lerin üstünde olan kilom şuanda 65'e geldi.. Benim için inanılmaz güzel bir sayı şimdilik :) Ve eskisine göre artık daha kolay uzun yürüyüşler yapabiliyorum.. 

Bunların dışında, okulum için çalışmalara devam ediyorum.. Oldukça zamanımı alıyor diyebilirim.. 

Vakit buldukça, takip ettiğim blogger arkadaşlarımın sayfalarını ziyaret ediyorum.. Gözden kaçırdıklarım varsa affola ^.^ 

Size şöyle bir seslenmek istedim.. Ben yine buralardayım :) 

Bloğumda yoğunluklu olarak kozmetik ve makyaj üzerine yazılarımı yayınlayacağım bir döneme girmiş bulunuyorum.. Bundan sonraki yazılarımın odak noktası bu olacak :) 



Hepinizi çok seviyorum ^.^ 












 j.mnsn
gokmen.ftm






lovviez















16 yorum:

  1. Spor iyidir. İnsan spor yapmaya başlayınca vücudu da istiyor sporu. Blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet spora alışmak güzel bişey :) Teşekkür ederim, ben de bloğunuzu takibe aldım yakın zamanda detaylı inceleyeceğim :)

      Sil
  2. Fattooşşşşş kız özlettin kendini hemen toparlan gel buralar sensiz olmuyor kuzum :D Ne yazarsan yaz yine de yaz biz okuruz severiz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitaneeeeemmmm :D <3 yorumun beni çok sevindirdi ^^ İşleri hafiflettim geldim :* <3

      Sil
  3. Evet çok ses etmesem de tam takip etmeye bir göz atmaya başladığım anda kayboldunuz :) bu aralar okul benim de zamanımı almaya başladı anlıyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kaçtım geldim diyelim :) Buradayım ^^

      Sil
  4. Hoş geldin o zaman :) Sabırsızlıkla bekliyorum canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum bitanem ^^ Beklediğine değecek :*

      Sil
  5. Canimm özledim kiz seni hadi bol bol yazda okuyalim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en minnoş yazılar gelecek :)) öpücükkk :* :*

      Sil
  6. Bir haftadan bir şey olmaz, arada hepimiz işten güçten zaman bulamayabiliyoruz😊 65 süper olmuş, tebrik ederim😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem <3 Eylül'e kadar 60!ı bulacağım inşallah :)
      Aklımda sürekli blogger arkadaşlarım var okumak istiyorum yazılanları, yazmak istiyorum.. Vakit kalmıyor.. Ama geldim artık :) :*

      Sil
  7. Hep burada ol canım eğlenceli paylaşımlarından mahrum etme bizi ☺️ Ben de bu hafta tatildeyim mümkün olduğunca telefondan takip etmeye çalışıyorum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger arkadaşlarımı bırakıp hiçbir yere gitmem :)
      Sen de mümkün oldukça buralarda kal :) Seviyorum paylaştıklarını <3
      Ve sanırım bu tatil bitiminde hepimiz buralarda tam kadro olabileceğiZ :)

      Sil
  8. çok tıtlısınnnn ama fatmaa maşallah ;) 😘

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.