Makeuptored Hediyelerim

Herkese merhaba

Bir hafta sonra yeniden beraberiz.. 

Malum dönemsel rahatsızlıklarımız sebebiyle bir hafta boyunca dinlendim, ufak tefek işlerimi hallettim ve tekrar buradayım dostlar..



Lovviez



Evde dinlendiğim bu hafta boyunca, instagramdan bir sürü blogger, instablogger ve youtuber ile tanışma fırsatım oldu.. Kimisiyle muhabbetlerimiz ilerledi.. Bunlardan birisi ''makeuptored'' isimli arkadaşım oldu.. İnstagram hesabında; incelediği ürünleri, satın aldıklarını, indirimler hakkıda yeni haberleri, tavsiyelerini, deneyimlerini paylaşıyor.. Dün ilk mini çekilişini de başlattı. İnstagram hesabına göz atmanızı tavsiye ederim. 



Lovviez Makeuptored çekiliş




Şimdi dönelim benim hediyelerime.. Yani ''makeuptored'' instablogger'dan bana gönderilen hediyelere.. Bu hediyeler sadece içinden gelerek göndermiş olduğu ürünlerdir. Herhangi bir reklam içeriği bulunmamaktadır.. Ben sadece burada sizinle paylaşmak istedim.. Şimdi hediye kutuma göz atalım :) 



Lovviez Hediye Paketi * Lovviez Gift Box


Kutuyu açtığımda ilk önce gözüme çarpan kapağındaki minik mektup oldu.. Kutunun içindeki bu minik mektubu gördüğümde heyecanla okumuş ve çok mutlu olmuştum.. Beni ve tarzımı o kadar iyi gözlemlemiş ki, hepsi de kullanabileceğim renklerden oluşan ürünler.. Renklerini merak ettiğim için hemen hepsini sürdüm. Pigmentlerine bayıldım.. En kısa zamanda da bu ürünlerle makyajımı yapıp paylaşacağım.. Güzel arkadaşım ''makeuptored''a buradan sonsuz teşekkür etmek istiyorum ^.^ 


Lovviez Makyaj Malzemeleri


Bu güzel makyaj malzemelerimin detaylı incelemelerini daha sonra bloğumda bulabileceksiniz.. Hepinizi çok seviyorum. Hoşçakalın :) 











 j.mnsn
j.mnsn





lovviez















24 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canim tebrik ederim 😘

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güle güle kullan, ne kadar güzel hediyeler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii :) hepsine bayıldım ben :) teşekkür ederim bitaneciiimm :*

      Sil
  3. Böyle iyi yürekli insanların olduğunu bilmek ne kadar güzel, hepsini mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem ^^
      Sevindirmek güzel bişey :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan :) Hepsi çok güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
  5. Fatma'cım. Ne güzel arkadaşlıklar edinmişsin. Hediyelerini güle güle, sevgiyle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem benim :* Burada bulduğum dostlar benim için çok başka yere sahipler :)

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun öncelikle. Sağlık gerçekten çok önemli. Hediyelerin de çok güzel görünüyor. Özellikle tonlarına bayıldım. Güzel ve sağlıklı günlerde kullan canım :) Sevgiler..

    www.mrsgoksin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem <3 Tonları beni kendisine aşık etti.. Bloğunu takibe alıyorum cano <3 En kısa zamanda da incelemeye geleceğim :*

      Sil
  7. GÜzel günlere kullan canım :*

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel şeyler göndermişler güzel günlerde kullan canım 😊

    YanıtlaSil
  9. incelemeleri bekliyorum canım, hepsini güle güle kullan :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünleri deneyimledim, makyajlar geliyor yakında :)

      Sil
  10. Ne kadar güzel düşünmüş, hediyelerini musmutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem ^^ Çok düşünceli bir insan, O'nu tanıdığım için inanılmaz mutluyum <3

      Sil
  11. yaa çok güzeller canım güle güle kullan, bayıldımm. :) Yeni bir takipçinim malesef geç keşfettim ama bundan sonra takipteyim hep. :) İstersen bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem <3
      Keşfedildiğime sevindim ^^
      Hemen bloğuna geliyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.