Güne Mutlu Başla

Herkese merhaba

Güne pozitif başladığınızda tüm gününüzün öyle geçtiğini fark ettiniz mi ? 

Sabah erkenden kalkmanıza gerek yok.. Sadece gözlerinizi güne açtığınızda bir kez olsun gülümseyin.. İçinizden geçirin ''bugün güzel olacak'' 






Ne zaman dünyanın yükü altında ezilsem bunu yapmaya çalışıyorum.. İşler çok yoğunlaştığında, keyfim kaçtığında ya da canım çok sıkkın olduğu zamanlarda.. Önce biraz sessizlik.. Biraz temiz uyku ve ardından gülümseyiş.. 

Nefes aldığınızı hissedin ve şükredin.. Derin bir gök yüzüne gözlerinizi dikin.. Güzel bir çiçeği inceleyin.. Doğa ile bütünleşmeye çalışın ve mutluluğun tadını çıkarın..











 j.mnsn
j.mnsn





lovviez















31 yorum:

  1. Dünyada her olup bitene o kadar kafamıza takıyoruz ki yada üzülüyoruz, kırılıyoruz. Ama kendimizi hiç düşünmüyoruz. Hayatta olduğumuza, sağlıklı yaşadığımıza şükretmeyi unutup incir kabuğunu doldurmayacak şeyleri kendimize yük ediniyoruz. Şuan ben öyleyim niyeyse. Ve yazını okuduktan sonra ilk düşüncem napıyorsun sen yaa oldu.. Mutluluk herşeyden önemli olmalı. Önce sen önce ben 🙈☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu edebildiğim için şuan inanılmaz mutlu oldum :) Bir yüzü güldürmek zordur çünkü.. Hayat her şeye rağmen sevmeye değer şeyler barındırıyor :)

      Sil
  2. Yahu senin yazılarını okuyup güne mutlu başlamamak mümkün mü enerjin yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bitanem benim <3 Ben de senin yazılarında keyifliyimmm :*

      Sil
  3. Evet kesinlikle çok doğru. Nasıl uyandığın çok önemli bir faktör oluyor :) Somurtarak başlamamak gerek yoksa tüm gün berbat olabiliyor :)) çok pozitif bir yazı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Nasıl başlarsa öyle gidermiş :) Mutluluk elimizde ^^

      Sil
  4. İnsanın kendini mutlu edebilmeyi ve pozitif bakmayı öğrenmesi gerekiyor. Bazen zor olsa da, kendimize vakit ayırıp hayatın tadını çıkarmak lazım😊

    YanıtlaSil
  5. Bence de :) kendimiz için daha naturel şeyler yapmak hem Mutlu edici hem de hiç zor değil :)

    YanıtlaSil
  6. Canım ne güzel yazmışsın okuyunca bile mutlu oluyor insan ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem <3 mutlu olalım mutlu edelim :)

      Sil
  7. ne güzel söyledin bitanem :) <3

    YanıtlaSil
  8. her sabah olumlu güler yüzlü uyanmaya çalışıyorum, keyifli bi insanımdır çok şükür, bunun için çokça şükür yetiyor sanırım :) yazın harika olmuş canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bitanem <3

      şükretmek bile başlı başına mutluluk sebebi :)

      Sil
  9. Bazen temiz uykuya öyle hasret kalıyorum ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka hepimiz.. Bazen sadece kendimizi düşünmemiz gerekiyor.. 1 gün bile olsa :)

      Sil
  10. Şükretmek çok önemli.Çoğu zaman es geçiyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En ufak şeylerin bile kıymetini bilirsek, şükretmeyi hiçbir zaman unutmayız diye düşünüyorum ben :)

      Sil
  11. hiç sıkılmadan okudum. Okurken tüzümde çok güzel gülücükler açtı :) Yazıların bile insana huzur veriyor ablamm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem benim <3 İyi ki varsın.. Aramıza hoşgeldin :)

      Sil
  12. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  13. Ben de böyleyim, dert edinmek kolay zaten bir sürü can sıkan şey var. Rahat bir nefes almamız lazım :)

    YanıtlaSil
  14. İşte geldiim.Ne kadar güzel etki yaptı yazın bilsen.İşte gençleri ben bunlardan ötürü çok seviyorum.Seni takip ettiklerimin arasına aldım Fatma.Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok çok mutlu etti ablacım :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  15. MUTLU SABAHLAR MUTLU İNSANLAR TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,

    Nasıl başlardak öyle devam eder, katılıyorum. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Şükretmek ve gökyüzüne bakmak güne en iyi gelen şey :) Bazen her şeyden daralınca nefes aldığını bilip şükretmek inanılmaz rahatlatıyor kalemine sağlık canımın içi :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.