Film Önerisi : Nadide Hayat

Herkese merhaba


Mümkün olduğunca takipleştiğim tüm blogger arkadaşlarımın tüm yayınlarını okumaya çalışıyorum.. 


Film, dizi ya da kitap tavsiyelerini özellikle ajandama not ediyorum.. İzlemeye ve okumaya çalışıyorum.. Şimdi taze taze sizlere ''Nadide Hayat'' filminden bahsetmek istiyorum.. 


Film tavsiyesini edindiğim Daha Mutlu Yaşam sayfasını ziyaret edebilirsiniz.. Ayrıca sayfasında çok güzel paylaşımlar var <3 


Lovviez - Nadide Hayat


Çağan IRMAK imzalı filmin baş rolünde sevgili Demet AKBAĞ var.. 


2015'te gösterime giren filmin süresi ise 1 saat 52 dakika.. İmdb puanı 6.7 


Kısaca konusundan bahsetmem gerekirse, filmin baş kahramanı Nadide Hanım, 30 yıl sonra eşinin bir kalp krizi geçirmesi sebebiyle eşini kaybettikten sonra kendi hayatında arayışa giriyor.. Ne yapacağını bilemiyor.. Birçok şey denedikten sonra, yıllar önce terk ettiği üniversitede yayınlanan af duyurusuyla karşılaşıyor.. Yeniden üniversiteye kayıt oluyor ve olaylar başlıyor.. 


Nadide Hayat filminden güzel sonuçlar çıkarttım şahsım adına.. Fırsat bulduğunuzda mutlaka izleyin.. Başlarda ne olacak diye meraklanmıştım, yer yer saçma olduğunu düşünmüştüm.. Sonlara geldiğinde herşey iyice oturmuştu zihnimde.. Gözlerimin dolduğu anlar olmuştu.. 



Filmi kolayca ve hızlıca izleyebilmeniz için videonun linkini bırakıyorum.. İzleyenler görüşlerini paylaşırlarsa çok mutlu olurum :)


Film için tıklayın ^^


İyi seyirler.. 





36 yorum:

  1. Bu filmi sinemada izlemiştim çıktığında gerçekten takdire şayan bir film . Kesinlikle izlenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemaya gitmeye fırsatım olmadığı için çoğunlukla evde izliyorum.. Bundan sonra ben de sinemaya ağırlık vereceğim 🤗

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim.Filmi beğendiğiniz ve beni önerdiğiniz için mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim 🤗 Tüm tavsiyelerinize bakacağım 💕

      Sil
  3. Kuzumm tavsiye etmis izlemeden olmaz🤗cok kez gordum ama hep es gectigim bir film oldu bos bir animda izleyecegim canim😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle bitanem, izledikten sonra yorumlarını bekliyorum ^^ :*

      Sil
  4. Merhaba,

    Çağan Irmak'ın bence daha iyi filmleri var. Ama sadece Demet Akbağ ve Yetkin Dikinciler'in oyunculuğunu görmek için bile izlenebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum size.. Ben de aynı meraktan ve tavsiyeden ötürü izledim.. İyi ki izlemişim diyorum..

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş. En kısa sürede izlemek istiyorum bu filmi :)
    Takipteyim ben de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İadeyi ziyarete geliyorum hemen ^^

      Sil
  6. Benim de izlemediğim bir film ama Demet Akbağ çok iyi bir oyuncudur. Ben de listeme yazıyorum filmi😊 Teşekkürler Fatmacım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ İzledikten sonraki düşüncelerini çok merak ediyorum bitanem :)

      Sil
  7. Yerli filmleri pek fazla izlemesem de bir şans verilebilir gibi duruyor :) Öneri için teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bitanem izledikten sonraki yorumlarını merak ediyorum ^^

      Sil
  8. Demet Akbağ Hükümet Kadın, Feriştah vb gibi tiplemelerde çok başarılı oluyor. Ama normal rollerde sanki yapmacık kalıyor gibi geliyor bana. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha karakteristik roller olduğu için belki bu şekilde düşünmüşsünüzdür.. Yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  9. Mutlaka izleyeceğim tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Yorumlarınızı bekliyorum ^^

      Sil
  10. Teşekkürler Fatma, Demet Akbağ'ı çok severim.

    YanıtlaSil
  11. Sinemada izlemiştim ve beğenmiştim. Güzel mesajlar veriyordu, oyunculuklar da hatırladığım kadarıyla başarılıydı. Sanki imdb puanı biraz daha yüksek olabilirdi gibi geliyor bana, hak ettiğinin altında kalmış, 7 üstü rahat verilebilecek bir film. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de verdiği güzel mesajlardan ötürü daha yüksek puan alabileceğini düşünüyorum.. Yorumunuz için teşekkürler ^^

      Sil
  12. Canım teşekkürler paylaşım için ilk fırsatta izleyeceğim, Demet Akbağ'ı çok beğenirim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bitanem, izledikten sonraki yorumlarını merak ediyorum ^^

      Sil
  13. Nice movie. :)
    Would you like to follow each other?
    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sure.. Why not :) I'll visit u for following :)

      Sil
  14. Demet akbağ hep güzel filmlerde oynamıştır zaten.Nasil da kaçırmışım bu filmi.link için de teşekkürler.ilk firsatta izlicem ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim, mutlaka yorumlarını bekliyorum izledikten sonraki :)

      Sil
  15. akşam izlesemm yeri canım çok sıkıldı işlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izledikten sonra yorumlarını bekliyorum bitanem <3

      Sil
  16. Merhaba cnm bloğunu tesadüfen rastladım ve hemen takibe aldım yazıların güzel ve akıcı ayrıca film tavsiyen için teşekkürler izleyeceğim mutlaka bende bloğuma beklerim Esen kal ! :)

    YanıtlaSil
  17. Paylaşım ve öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretin için canım ^^

      Sil
  18. Önerilerine güvendiğim için özellikle geçenlerde facebook üzerinden izlediğini belirttiğin American History X'i izledim kuzum ve ba-yıl-dım <3 Mutlaka bu hafta izleyeceğim, güzel önerin için çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  19. Bende geçen tv de izledim ama baştan sona değil internetten izleyeceğim.Sağol canım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.