1 Ayda Kaç Kilo Verdim ?


Herkese merhaba

Bugün sizlere 1 ay boyunca yaptığım diyet sonucunda ne kadar kilo verdiğimi ve bu süreçte neler yaptığımı anlatmak istedim.. O zaman okumaya devam edelim :) 


Diyet yaparken uzak durduğum yiyecek ve içecekleri buradan okuyabilirsiniz.



HER GÜN MUTLAKA YAPTIM

-> En az iki litre su.. 

Ben her gün en az iki litre su içmeye çalıştım.. Ve bunu küçük not kağıtlarına her gün işaretledim.. Her bir çizgi yarım litre suyu ifade ediyor.. Az su içtiğim günlerde bu durumu içtiğim diğer içeceklerle tamamladım.. 


Lovviez Su Tüketimi


-> Her gün mutlaka yumurta.. 

Bazen haşlama, bazen tavada pişirerek, mutlaka her gün yumurta yedim.. Yumurtanın inanılmaz tok tutma özelliği var.. Herkese tavsiye ederim.. Genellikle haşlama yumurtanın beyazını yiyin diyorlar.. Ben komple yedim arkadaşlar.. Bazen sabah kahvaltısı bazen de akşam yemeği olarak yumurta yedim.. Kimi zaman bir kimi zaman ise iki yumurta yedim.. 




Lovviez tavada yumurta
Lovviez haşlanmış yumurta



-> En az 1 saat hareket..

Ben her gün en az bir saat hareket etmeye çalıştım.. Dışarıda işim olduğu günlerde, mümkün olan her yere yürüyerek gidip geldim.. Evde olduğum zamanlarda da mutlaka spor yaptım.. Spor için, evdeki bisikletime bindim. Dans ettim, esneme hareketleri yaptım.. 

Başlangıçta 1 saat ile başladığım sporumu, birkaç gün sonra 1 buçuk saate çıkarttım, daha sonra da 2 saat oldu.. 




Lovviez Spor Günlüğüm




-> Günlük tutun ve tartılın

Diyete başladığım ilk günden itibaren her sabah uyandığımda tartıldım.. Diyet defterime tarihin hemen yanına kilomu da yazdım.. 

Sabah, öğlen ve akşam yediğim içtiğim ne varsa diyet defterime mutlaka yazdım.. 

Ayrıda diyet defterime günlük hareketlerimi de not ettim.. Spor yaptıysam sporumu, yürüyüş yaptıysam ne kadar yürüdüğümü.. 


Lovviez diyet defteri


Benim diyet sürecimde temel olarak yaptıklarım bu şekildeydi.. Bir ayın sonunda ise tam olarak 8 kilo verdim. Spor sayesinde vücudumda bir incelme söz konusu oldu.. Henüz yoğun yağlı olan bölgelerde sarkma gibi bir sorunum görülmedi. Şimdi ağustos ayı diyetimin ikinci dönemiyle devam ediyorum.


Diyet defterimde yer alan menüleri bir sonraki yazımda yayınlayacağım.. 



Diyet hakkındaki tüm deneyimlerimi zaman içerisinde paylaşmaya devam edeceğim.. Hoşçakalın :) 










 j.mnsn
gokmen.ftm






lovviez














Fatma Gökmen

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

44 yorum:

  1. Harikasın kuzucum ! - Benim en büyük hayatlarımdan birisi su içmeyi unutmaktı. Çokşükür o sorunu çözdüm. Su gerçekten çok şeyi değiştiriyor. Sabah kahvaltısında yumurtayı eskiden cok tercih etmezdim fakat takip ettiğim bir çok sağlık dergisi- sağlık vloggerlarının menüsünde mutlaka bulunuyor (seninkinde olduğu gibi ) Son 1 senedir mutlaka tüketiyorum - tok tutması da ayrı bi güzel :D çok iyi kilo vermişsin ve mutlaka deneyimlerini paylaşmaya deva et bizi unutma <3 o pamuk ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem :)

      Kendimce en önemli faktörleri deneyimleyip yazmaya çalıştım.. Sonuçlar başarılı :) Yumurtayı çok seven birisiyim bu da büyük bir avantaj oldu benim için :)

      Sağlıklı yaşamaya devam cano :) :* :* <3

      Sil
  2. Canım cok güzel bir yazı olmuş. Su içmeyi bende unutuyordum, 2 aydır düzenli 2 litre içiyorum her gün kahvaltımı düzgün yapıyorum. Yazılarının devamını bekliyoruz ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su bizim için güzelliğimiz ve sağlığımız için çok önemli :) Su içelim devam edelim ^^

      Yayınlar devam ediyor balım ^^

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ayıptır sorması kaç kiloydun :)

      Sil
    2. 78 kilo ile başlamıştım diyete canım ☺️

      Sil
    3. inşALLAH hedef ettiğin kiloya ulaşırsın pes etmek yok :D

      Sil
    4. İnşallah Cano :) durmak yok 🤗

      Sil
  4. İnanamıyorum 8 kilo! Maşallah! Bütün kalbimle tebrik ediyorum :) Umarım ağustos da güzel sonuçlar getirir size. :) Harikasınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem :) inşallah bu hızla devam edecek, yazmaya ve diyete devam :)

      Sil
  5. Fatoş kız ben de şu spora bi alışamadım :D Spora alışkanlık nasıl kaznılır nasıl motive olunur ondan da eccük bahsetsene :D Benim fiziğimde sıkıntı yok ama spor her zaman şart ben bi türlü beceremiyorum 2 gün yapıp bırakıyorum :( Belki senden gaza gelirim neden olmasın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yazılarım da gelecek cano :) Henüz spor bölümü için yazılarımı tam olarak oturtmadım balımm :*

      Bana göre sporu sevmenin 2 yolu var.. Birincisi sevdiğimiz sporları yapmak, ikincisi de spor yapmak içi yeterince motive olmak keyifli olmak :)

      Sil
  6. Valla bir ayda cok guzel kilo vermissin hayatim tebrik ederim cokda guzel bilgilendirici bir yazi olmus ellerine saglik 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem, diyete devam 💃🏻💃🏻🤗

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cano :) inşallah :) kararını verdiğin gün kilo vermeye başlayacaksın 🤗💕💕

      Sil
  8. Çok başarılı bir diyet olmuş kutlarım Fatma'cım. 1 ayda 8 kilo inanılmaz bir başarı. İnşallah istediğin hedefe sağlıklı ve kalıcı bir şekilde kavuşursun. Bu arada mimledim seni cevaplarını bekliyorum merakla 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacım ya hedefimin ilk dönemi bitti bakalım ikinci dönemdeyim şimdi, henüz sorun yok kilo vermeye devam ediyorum :) Güzel sonuçlar alacağım umarım ^^ Mimlediğin için de ayrı bi heyecan oldu bende şimdi :)) Seninki kadar güzel yazabilirim umarım :)

      Sil
  9. 1 ayda 8 kilo versem çıldırırdm herhalde sevinçten :D 14 kilo fazlam var. Oğlum 2,5 yaşında ve hala veremedim doğum sonrası kilolarımı. Yalnız 1 haftadır düzenli spor yapıyorum ve güzel gidiyor şimdilik. Tartılmadım ama 2cm inceldim. Spora başlamadan önce ölçülerimi aldım. Ayna karşısında önden yandan arkadan foto çektim ve bir sonraki hafta hem fotoları hem ölçüleri karşılaştırdım. Sonuç güzel olunca motivasyonum da arttı. Aburcuburu ben de hayatımdan çıkardım. Düzensiz beslenme ve yetersiz su tüketimi sorunumu da halledebilsem süper olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim :) Ben de başta kendime inanamadım.. Net bir karar vermek ve hedefleri iyi belirlemek gerekiyor.. Ben öyle yaptım.. Şuanda 8 kilodan daha fazla verdim.. Diyete devam ediyorum :) Sporsuz gerçekten olmuyor bunu anladım ben de canım.. Su tüketimi ve düzenli dengeli beslenme çok önemli :) Gelişmelerden haberdar et lütfen :)

      Sil
    2. Ah ne güzel, darısı başıma diyeyim :) spor programımı facebookta bir bayandan aldım. Bir sürü kişiyle ortaklaşa motivasyonla birkaç aydır spor yapıyorlarmış. Birinin dediğine göre tartıda kilo aynı olduğu halde çok ciddi bir zayıflama görüntüsü elde etmiş. Sıkılaşmış falan yani. Hedefim ilk ay 8-10cm incelmek, 2 gitti, umarım devamı da hızla gelir. Sadece sporla bu kadar olduysa düzenli, disiplinli bir hayatla neler olmaz di mi ama amylee :)

      Sil
    3. Evet sporun çok etkisi var bitanem.. Ben ilk başta ölçüm yapmadım ama 1 beden daha küçük pantolon giyiyorum şuanda.. üst bedenimde de 2 beden daha küçük giyebiliyorum rahatlıkla :)

      Sil
  10. 1 ayda 8 kilo, tebrik ederim. Hareket önemli, günlük fikri ise güzel... :)

    YanıtlaSil
  11. günlük dışında yapıyorum, suyun çok faydasını gördüm gerçekten önceden içmeyi unuturdum, artık içmeden duramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su içmeye devam ediyoruz mutlaka :) dışarı çıkarken de çantamıza atıyoruz bir şişe değil mi? :) ^^

      Sil
    2. tabi artık onu da yapıyorumm :)

      Sil
  12. Şu tarifleri bi an önce paylaş lütfen :)) çok merak ediyorum doğrusu

    YanıtlaSil
  13. Şu tarifleri bi an önce paylaş lütfen :) çok merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede listelerim bloğumda yer alacak :)

      Sil
  14. bir ayda sekiz kilo şahane :) özellikle uzak durduğunuz bir besin oldu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle uzak durduğum hamurlu besinler, fazla yağda kızarmış herşey ve asitli içecekler.. Bu süreçle ilgili bir yazım daha var, detaylı bilgilere bakabilirsin canım benim <3

      http://lovviez.blogspot.com.tr/2016/08/diyet-icin-vazgectiklerim.html

      Sil
  15. tebrikler. çok güzel sonuç almışsın. ben de bugün başladım düzenli beslenmeye. benim de verilecek çok kilom var. inşallah zayıflarım ve blogumda bu süreci anlatırım :-) diyet yazılarını takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sürecine ortak olmak istiyorum canım :) Lütfen paylaş ^^ Bilgilendir :)

      Sil
  16. Su içmek önemli tabii... :)

    Diyet defteri de hoş fikir... :)

    Neyse, ben de beklerim bloguma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  17. Kuzummmm 8 kilo deyince bir nefesimi tuttum :D Spor ve su gerçekten her şeyi etkiliyor, üniversite sınavına hazırlanırken ben de feci şekilde kilo almıştm her şeyi yedim fakat sporu artırarak çok kilo verdiğimi biliyorum, bu konuda tavsiyelerini bekliyorum ve tebrik ediyorum bitanemm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bebeğim <3

      önceden diyet yapmaya çalışırdım ve sporla pek aram yoktu.. sonradan fark ettim sporun ve günlük su tüketiminin ne kadar etkili olduğunu ben de ^^

      bundan sonra sağlıklı bir yaşam yolu terciihmdir ^^

      Sil
  18. 1 ayda 8 çok iyi yaa..ben.diyetisyen ile diyet yapıyorum 1 ayda 4ten.fazlaya izin vermiyor: )) zaten.verdigi diyetle gitmiyor da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece dikkat ederek verdim kiloyu. Tabi sonra kendimi salınca tekrar aldım ama hepsini değil :)

      Sil
  19. Nerdeyse 5 yıldır tüm yararlı aktiviteler bana çok uzak sporun yanından bile geçmiyorum ne yazık ki:(((

    YanıtlaSil