Turşulu Salata

Herkese merhaba,

Gün boyu koşturdunuz ve eve geldiğinizde hem çok yorgun hem de çok açsınız. Bir an önce birşeyler yemek istiyorsunuz. Şimdi size hem sizi hemen doyuracak hem de akşam yemeği öğününüzü hafif geçirebilmenizi sağlayacak, oldukça basit bir tarif vermek istiyorum. 


Öncelikle belirtmem gerekirse, malzemelerin miktarında özgürsünüz. 

Tabağın en altında birkaç yaprak marul var. Hemen üstünde ortada, 1 domates ve biraz beyaz peynir bulunuyor. Etrafında ise 1 adet haşlanmış yumurta ve birkaç adet biberli yeşil zeytin yerlerini aldılar. 

Salata aslında tam olarak bu kadardı, lakin ben biraz daha kolay su içmemi sağlaması için tabağın yanına biraz turşu eklemeyi uygun gördüm. Bunun için de tabağıma son olarak; lahana, havuç ve salatalık turşusu ekledim. 

Salatayı tanlandıracak herhangi bir malzeme kullanmadım. Çünkü buna gerek bile yok. Turşu, zeytin ve peynirin tuzu, zaten akşam yemeğimi tatlandırmıştı. Domatesin suyu ise malzemeleri yumuşatmaya yetti. 

Bu basit salatayı, ister sabah kahvaltısı olarak, ister öğlen yemeği, isterseniz de benim bugün yaptığım gibi akşam yemeği olarak da değerlendirebilirsiniz. Yanında bol bol su içmeyi unutmayın. Ki zaten turşu sizi susatacaktır.

Umarım seversiniz. Deneyenler veya tavsiye vermek isteyenler yorumlarını bırakırlarsa çok mutlu olurum. Siz de kendi yaptığınız salataları benimle paylaşabilirsiniz. 

Yeni tariflerde görüşmek dileğiyle. Afiyet olsun, hoşçakalın :) 













 j.mnsn
j.mnsn









lovviez













7 yorum:

  1. Canım diyete ne zaman başladın nasıl karar verdin ne kadar sürede kilo verdin ve kilo vermende sana neler yardımcı oldu bunlarla ilgili bir yazı paylaşırsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Diyetimin ilk ayının dolmasına birkaç gün kaldı tatlım biraz da kilo verdim :) Hepsinin notları hazır, her gün sırasıyla yayınlayacağım :) Takipte kal.. Hatta benim diyetime bile katılabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  3. bayıldımmm ağzım sulandııı ı:D salatanın her türüne bayılırım <3

    YanıtlaSil
  4. gel cano sana da yaparım :D hem sağlıklı hem lezzetli hem doyurucu hem de diyet usulü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahhaha valla hayır demem kuzucum umarım biyerlerde denk geliriz de yaparsın baana <3

      Sil
  5. Dünya küçük cano, günün birinde olur neden olmasın :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.