Teşekkürler

Herkese merhaba, 

İnanılmaz mutluyum.. 

Lovviez


Aslında bu yazıyı daha erken yayınlamak istiyordum ama gün içinde birçok işim olduğu için bu saate kaldı.. 

Daha önce birkaç amatör blog yazma deneyimlerim olmuştu ama bu bambaşka ! 

Mutluluğumun sebebi, Lovviez'in 3 haftada 1000 görüntülenmeyi geçmiş olması.. 


Lovviez



Bu sayı, belki normalin altındadır bilemiyorum. Lakin benim için inanılmaz bir mutluluk kaynağı oldu.. Bunu burada sizlerle paylaşmak istedim.. 

Biz bloggerlar için yayınlarımızın görüntülenmeleri ve yorum yazılması çok büyük önem taşıyor. Elimden geldiğince benim gibi olan tüm blogları takip etmeye ve dikkatimi çeken tüm konularına samimi yorumlar yazıyorum. 


Lovviez




Benim de bloğuma destek veren tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum.. 

Henüz keşfedemediğim blogger arkadaşlarım, lütfen kendilerini tanımam için beni bilgilendirin. Hesaplarınızı seve seve takip eder, tüm desteklerimi sunarım..





Tüm desteklerinizle Lovviez çok daha iyi, çok daha kapsamlı yayınlarla yaşamaya devam edecektir. 

Facebook sayfamı da ziyaret edebilirsiniz 

 https://www.facebook.com/lovviezblog/










 j.mnsn
gokmen.ftm






lovviez

















18 yorum:

  1. canımmm iyi ki blog açmışsın--- tatlı, enerjisi yüksek, güzel yüzlü bir bloggerımız oldu ^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bitanem, burada ve güzel insanların arasında olmaktan dolayı çok mutluyum ^_^

      Ayrıca, instagram hesabına da inanılmaz hayran kaldım, demeden geçemeyeceğim :)

      Sil
  2. Daha çok görüntülenmelere inşallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim inşallah, sevgiyle yazan herkes büyük başarılara ulaşacak inşallah, ben inanıyorum :)

      Sil
  3. 10.000 ler 100.000ler hatta bol sıfırlar olur inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlımm, hep birlikte büyüyeceğiz iyi yerlere geleceğiz inşallah 🤗

      Sil
  4. Başarıların devamını diliyorum canım gerçekden bu blog dünyası çok farklı ve insanın her dakika aklında yorum geldimi takipçi arttımı izlenme sayısı arttımı diye birde benim çok az takipçim olunca sürekli bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk başladığımda günde 10-20 kişi bakıyordu bloğuma, daha sonra bu sahı 40-50 lere gelmeye başladı ve şimdi en az günlük 100 kişi geliyor.. Henüz ilk ay bile bitmedi yazmaya başladığımdan beri ama sonuçları gayet güzel..

      Bir işi ne kadar seversek yaparsak o kadar güzel sonuçlarını alıyoruz :) Pes etmek yok, vizyonumuzu hep geniş tutuyoruz ve başarılara koşuyoruz :)

      Sil
    2. Aynen canım inşALLAH herkes istediği yerlere gelir :)

      Sil
  5. Insallah dahada guzel yerlere geliriz iyiki senin gibi bir bloggeri tanidim ve cook sevdimm😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bitaneem :) ben de inan en az senin kadar sevindim tanıştığımız için :) :*

      Sil
  6. Merhaba fatma, öncelikle hoşgeldin aramıza =). Yorumlar gerçekten heyecanlandırıyor öyle değilmi? Güzel bir şeyler yapmış olmanın artıları oluyor yorumlar. Ben elimden geldiğince dolaşıyorum ve yorum yapıyorum bloglara, özellikle de böyle senin gibi yeni arkadaşlara =). İnşallah daha çok ziyaretçilerinin olduğu, yorumlara yetişemediğin bir bloğun olsun =). Kendi adıma seni tanımaktan mutluluk duydum :) ve seni takibime aldım. Arzu edersen ben de seni bloğumda ağırlamaktan büyük mutluluk duyarım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zehra, Hoşgeldin 🤗 Maillerim hiç durmuyor, mutlaka birileri Bi yerlere yorumlar yazıyor, buna bayılıyorum 😊 Ben de çok dolaşmaya çalışıyorum elimden geldiğince destek veriyorum yeni veya köklü bloglara.. Yeni bloggerlar ile tanışmak da çok Mutlu ediyor 🤗 İnşallah hepimizin uluslararası bir bloğumuz olur 🙏🏻😇 emin ol bugün bloğumda çok gezineceğim 💃🏻 çok teşekkür ederim 💋❤️

      Sil
  7. Daha nice 1000lere 10000lere... 😊😊 İki takipçim olduğu günleri hatırlıyorum, 10 kişi bile beni okumaz diyordum. Okundukça, yorumları gördükçe ve güzel insanlar tanıdıkça çok mutlu oluyor insan😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.. İleride bir yazı yayınlayacağım, onu gördüğünüzde lütfen bu yorumunuzu hatırlayın :)

      Ben de sizin dediğiniz gibi, yok demiştim böyle bi sürü kişinin beni benimseyebileceğini tahmin etmemiştim.. Ama kısa sürede hem güzel insanlar tanıdım, hem de insanların yazma sevgilerini gördüm.. Bu gerçekten mutlu ediyor..

      :)

      Sil
  8. Başarılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. Her şeyin en güzelini hakediyorsun kuzum seni daha önce keşfetseydim keşke diyorum her zaman ve desteklerin, senin o güzel enerjin günüme renk ve enerji katıyor. İyi ki blog açmışsın iyi ki tanıdım seni bebğim, nice başarılı işlere imza atarsın ve her daim yanında olduğumu unutma bitanemm <3 :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.