Temmuz Makyajı

Herkese merhaba,

Bu ay sıklıkla yaptığım standart bir makyaj uygulaması var. Kullandığım makyaj malzemelerini de göstererek adım adım tüm makyajımı sizlere göstereceğim. Herkese keyifli okumalar.



Ben makyajıma başlamadan önce daha pürüzsüz bir görünüme kavuşabilmek için ilk olarak bir fondöten bazı uyguluyorum. Bunun için de kullandığım ürün ''The Balm'' markasına ait, ''Time Balm Face Primer Base Visage''. 

 

Bazı uyguladıktan sonra, yüzümde kızarıklık olan bölgelere kapatıcı uyguluyorum. Bunun için kullandığım ürün ''Wet n Wild'' markasına ait, ''Cover All Concealar Palette''. 


Artık ten makyajıma başlayabilirim. Sırada fondöten uygulaması var. Bunun için kullandığım ürün ''L'Oreal Paris'' markasına ait 'Lumi Magique Foundation''. Fondöten uygulamasını ise ''Real Techniques'' markasına ait sünger yardımıyla yapıyorum. Tüm fondöteni yüzüme kolayca uygulamamı sağlıyor. Fondöteni sürdükten sonra yaklaşık 3 dakika kadar bekliyorum. Bu süre içerisinde mimik yapmamaya çalışıyorum. Bu sayede fondöten yüzüme tam olarak yerleşmiş oluyor.



Bu aşamaya kadar olan makyajımın görüntüsü bu şekilde : 


Şimdi sıra geldi fondöteni sabitlemeye. Bunun için kullandığım ürün ise ''Maybelline'' markasına ait ''Affinitone'' pudra. Pudrayı ise ''Eklips'' markasına ait pudra fırçası ile uyguluyorum. Fırçanın büyüklüğü ve yumuşaklığı, pudrayı kolayca ve çabucak uygulamamı sağlıyor. 



Ten makyajımı tamamladıktan sonra, artık göz makyajıma geçiyorum. İlk olarak göz altlarımı kapatıyorum. Önce parmağımla bir miktar ürünü göz altlarıma koyuyorum, sonra fırça yardımıyla dağıtıyorum. Bunlar için kullandığım ürünler ''Rimmel London'' markasına ait ''Wake Me Up Concealer'' ve ''Eklips'' markasına ait likit fondöten fırçası. Kapatıcıyı sadece göz altlarıma uyguluyorum. Amaç sadece biraz daha net ve aydınlık görünmek. Ardından göz kapaklarıma az miktarda far bazı uyguluyorum. Bunun için kullandığım ürün ise, ''The Balm'' markasına ait ''Put A Lid On It Eyelid Primer''. 


Göz makyajı öncesi görünüm ise bu şekilde: 


Bütün işlemleri bitirdikten sonra hafif tonlarda bir göz makyajı uygulamasına geçiyorum. Göz makyajım için ''The Balm'' markasına ait ''The Balm Voyage Vol II'' paletini kullanıyorum. İlk olarak ''Welcome'' isimli farı, çoğunlukla kaşlarımın altına olacak şekilde göz kapaklarıma uyguluyorum. Bunun için kullandığım fırça ise ''Ecotools'' markasına ait kapatıcı fırçası. Yanlış okumadınız, elimde bu tarz bir far fırçası olmadığı için, bu fırçayı kullanıyorum. Bu fırça sayesinde tüm farı kolaylıkla uygulayabiliyorum. Palette yer alan ''Dobrodosli'' isimli allıktan yine aynı fırçaya bi miktar alıp, göz kapağımın katlanma bölgesine hafifçe uyguluyorum. Fırçanın büyüklüğünden ötürü, bu allık göz kapağınızın çoğunu kaplayacaktır. Lakin silmemenizi öneririm. Her iki göz kapağımın katlanma bölgesine de bu allığı uyguladıktan sonra, yine aynı paletteki ''Benvenuto'' isimli pembe farı ''Eklips'' markasına ait far fırçasıyla göz kapaklarıma uyguluyorum. Ve artık göz farı uygulamam tamamlanmış durumda. 


Bu makyajda, farın renginden ötürü, iyi bir zıtlık oluşturduğunu düşündüğüm için  mutlaka eyeliner kullanıyorum. Tercih ettiğim ürün, ''Maybelline'' markasına ait ''Master Graphic'' keçe uçlu eyeliner'ı. Ürünü uygulamak çok kolay. Lakin ince bir eyeliner çekmek isteyenlere çok da uygun olduğunu düşünmüyorum. Eyeliner işlemi bittikten sonra sıra kirpiklere geliyor. Dolgun, hacimli, kıvrılmış ve uzun görünen kirpikleri çoğumuz istiyoruz biliyorum. Bu tarz özellikleri sağlayan, kişisel olarak sağladığını düşündüğüm, ''L'Oreal Paris'' markasına ait ''Mega Volume Collagene 24H'' isimli maskarasını kullanıyorum. Ve gayet başarılı olduğunu fotoğrafta görebilirsiniz. 


Kaşlarım seyrek olduğu için, onları hafif renklendirmeye ve boşlukları doldurmaya ihtiyaç duyuyorum. Bunun için önce, ''Essence'' markasına ait ''Make Me Brow'' isimli kaş jelini kulanıyorum. Hafifçe kaşlarımı bu ürünle taradığımı söyleyebilirim. Bu ürünü kullandıktan sonra kaşlarım jel sürmüş gibi oluyor. Tabi ki hafif bir şekilde. Hemen sonrasında ''Flormar'' markasına ait kaş kalemini uyguluyorum. Bu ürünün kapağında tarağının olması, ürünü sürdükten sonra kolayca dağıtmamı ve doğal bir görüntüye ulaşmamı sağlıyor. 


Makyajımın sonuna yaklaşırken, yüzüme hafif bir bronzluk katarak, elmacık kemiklerimi belirginleştiriyorum. Yüzümü renklendirmek için, ''The Balm'' markasına ait ''The Balm Voyage Vol II'' paletindeki ''Croeso'' isimli bronzer'ı kullanıyorum.  Burnumun kenarlarına ve şakaklarıma da bronzer uyguluyorum. Aydınlatıcı olarak da, yine ''The Balm'' markasına ait ''Mary-Lou Manizer'' aydınlatıcısını kullanıyorum.  Dudağımın üstüne, burnuma kaş altlarıma (uçlara doğru) ve elmacık kemiklerime aydınlatıcı uyguluyorum.  Bronzer uygulaması için, ''Nascita'' markasının allık fırçasını, aydınlatıcı için ''Dirty Works'' markasına ait allık fırçasını ve pembe allık uygulaması için ''Flormar'' markasına ait büyük pudra fırçasını kullanıyorum.  Aydınlatıcı, allık ve bronzer'ın üst üste geldiği yanaklarımda bir homojenlik sağlamak için tekrar pudra sürdüğüm fırçayı alıp hafifle yüzüme uyguluyorum.


Tüm makyajım bittikten sonra son olarak ruj uygulamak kalıyor. Bunun için, ürünlerini çok başarılı bulduğum ''Wet n Wild'' markasının rujunu kullanıyorum. Uyguladığım rujun numarası ve adı 'E912C In The Flesh''. Bu rujların kabul görmüş tek kusuru ise, ambalajlarının dayanıksız olması. Lakin yapıları ve renkleri inanılmaz güzeller.


Genellikle yaz akşamları dışarı çıkacağım zamanlarda uyguladığım makyaj bu şekilde. 


Umarım beğenirsiniz. Görüşlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Yeni makyaj yazılarımda buluşmak dileğiyle, hoşçakalın :) 














 j.mnsn
j.mnsn








lovviez















5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş makyajın tatlım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım :) sana bahsettiğim sime dönüşen far da bu --> http://i.hizliresim.com/1d578A.jpg

      Sil
  2. Makyajına bayıldım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Makyaja bayıldım kuzummm harika görünüyorsun her zamanki gibi :)) The balm'ın makyaj bazını ilk kez gördüm desem ^.^ Göz makyajına ise hayran olmamak elde değil ben bu tonlarda renkler kullandığımda gözlerimi şiş gösteriyor kullanamıyorum balım ama sana çok yakışmış :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.