Superdrug Aseton Oje Çıkarıcı

Herkese merhaba,

Şimdi sizlere son zamanlarda favorim olan bir oje çıkarıcıdan bahsetmek istiyorum. 




Bu ateson lila renginde bir oje çıkarıcı. 

Watsons mağazalarında genellikle indirimli halde 2 TL'ye satılıyor.  







İki kat sürdüğüm ojeleri, koyu renkteki ojeleri ve simli ojeleri çıkartmakta gayet başarılı. Herhangi bir katınlı kalmıyor. Ben bugün bu ojelerimi çıkartmak için kullandım ve hiçbir kalıntı kalmadı.




Benim sevmediğim tek özelliği, birçok oje çıkarıcıda olduğu gibi tırnakları kurutması. 

Markanın bir de asetonsuz oje çıkarıcısı mevcut. Henüz onu denemediğim için bir bilgi aktaramayacağım. 






Son olarak oje çıkardıktan sona mutlaka ellerinize krem sürün, özellikle tırnaklarınıza. Yeni oje sürmeden önce, tırnaklarınızı bir gün ojesiz bekletmenizi tavsiye ederim. 

Tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi yorum yazarak benimle paylaşırsanız beni mutlu edersiniz. 

Yeni ürün incelemelerinde görüşmek dileğiyle, hoşçakalın :) 













 j.mnsn
j.mnsn








lovviez














5 yorum:

  1. Watsonsdan almıştım bende güzel bir oje çıkartıcı fiyatına göre iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim iki kat sürdüğüm ya da simli tüm ojelerimi çıkarıyor, fiyatına göre süper.. Sadece kurutuyor..

      Sil
  2. kesinlikle tırnakları kurutuyor hiç sevmiyorum o hissi o yüzden tekrar almadım, ellerine sağlık kuzucum <3 açıklayıcı, kısa-öz bi yazı olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de almayacağım banane :D kurutmasa iyi de, işte kurutuyor :D sağol cano :*

      Sil
  3. Allah'ımmmm o yüzüklerinnn güzelliğiii nediir <3 Bu asetonu hiç denememiştim kuzum ama kurutması kötü olsa da genellikle tüm oje çıkarıcılar yapıyor sanırım. Ellerine sağlık bitanem <3 :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.