Quick Fix Facials : Anti - Blemish Mud Mask

Herkese merhaba,

Bu yayınımda size Gratis'ten satılan bir maskeyi anlatmak istedim. Maskeyi uygulamak için de, Avon'un fırçasını kullandım. Maskeyi kardeşim bana denemem için göndermişti. Fiyatı da 15 TL.

Quick fix facials


Sivilceli ciltler için çamur maskesi..

Bu maske, yağlı ve sivilceye meyilli olan ciltler için üretilmiştir. 

Yağlı ve karma cilt tiplerine sahip olanlar , gözenekleri tıkalı olanlar ve sivilceye meyilli bir cildi olanlar kullanabilirler. 




İçeriğinde bulunan;

  •  ''Ölü deniz çamuru'' cildin ürettiği yağı emiyor ve fazla yağı kontrol ediyor. 
  • ''Salicylic acid'' ciltte kalan kirleri temizliyor ve gözenekleri sıkılaştırmaya yardımcı oluyor.
  •  ''Çay ağacı yağı'' ciltteki sivilceleri yok etmeye ve yeniden oluşmasını engellemeye yardım ediyor.




Kullanımı;
  • Cildi temizliyoruz ve kuruluyoruz.
  • Kalın bir tabaka olacak şekilde yüzümüze sürüyoruz. (Göz çevresine çok getirmeden). 
  • 10 dk. bekletiyoruz.
  • Kağıt mendil ile yüzümüzü silip, hemen ardından ılık su ile yıkıyoruz. 








Bu uygulamayı haftada 1 kez yapıyoruz. 

Cildi çok yağlı olanlar, haftada 2 kez uyguluyorlar. 

Kullanmadan önce mutlaka alerjik testi uygulamanızı öneririm. (Her ürün için)






Ben üründen oldukça memnun kaldım. Temizlenmiş hissini gerçekten veriyor. Gözeneklerim uygulama sonrası sıkılaşmış durumda, lakin daha uzun süreli bir etki için, haftada 1 kez kullanmak gerekir. 

Ben uygulayıp yıkadıktan sonra, yüzümde hafif bir pembelik oluştu. Bu durumu gözlemlerseniz panik olmayın. Çünkü birçok maskenin böyle bir etkisi olmaktadır. Bu pembelik kısa sürede geçecektir.


Ürün İngiltere'de üretilmiş ve Gratis tarafından Türkiye'ye getirilmiştir. Ayrıca kapağı açıldıktan sonra kullanım süresi 12 aydır. 

Görüşlerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. Yepyeni ürün incelemelerinde görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın :) 














 j.mnsn
j.mnsn








lovviez












Fatma Gökmen

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüş ama cildim çok hassas yan etki yaparsa diye çok korkuyorum bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim de hassas Can'ım bende bir sorun olmadı.. Eğer senin cildin çabucak ürünlere tepki gösteriyorsa deneme derim :)

      Sil
  2. Great review! I don't have acne-prone skin but I tried the one for uneven skin tone. It's great value for money because it really lasts.

    www.daisyada.com.ng

    YanıtlaSil
  3. Çoğu maske de bu pembişlik sorunu oluyor ama yanma, kaşınma tahriş olmadığı sürece panik yapcak bi durum yok sanırım :D ölü deniz çamuru ve çay ağacı yağlı ciltler için vazgeçilmez seyler. Fatmacımm bu maske tam benlik ^^ fiyatı da çok uygun

    YanıtlaSil
  4. Cildimize herhangi bir iritasyon yapmadığı sürece bu maskeler çok kullanışlı :)

    YanıtlaSil