Karanlık Gölgeler (Dark Shadows) Film Yorumu

Herkese merhaba,

Bu hafta, tüm Tim Burton filmlerini izlemeye karar verdim. Dün akşam izlediğim filmi ''Karanlık Gölgeler'' oldu. 

Dark Shadows Karanlık Gölgeler Tim Burton Johnny Depp

2012 yapımı olan film, 1960'lı yıllarda gotik-gerilim türündeki meşhur bir diziden uyarlanarak çekilmiştir. 1 saat 53 dakika sürmektedir. Türü ise, fantezi/gerilim. İMDB puanı : 6.5

Film yer yer ürkütücü olsa bile, çoğunlukla eğlenceli.. Tipik bir Tim Burton filmi diyebilirim ''Karanlık Gölgeler'' için. Filmin efektleri gayet başarılı ve görüntü çok estetik. Sürükleyici bir film olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim. 

200 yıl kadar kapalı bir kutuda uyuduktan sonra uyanan bir vampir, gözlerini yıl 1972'de açıyor. Bu kadar zaman sonrasında yeni hayata ayak uydurmaya çalışıyor. Değer verdiği olgulara olan bağlılığı çok güzel anlatılmış. Ayrıca filmin temeli olan gerçek aşk, mükemmel anlatılmış.


Filme Alice Cooper'ın da konuk olması, inanılmaz olmuş. 

Yabancı filmleri, alt yazılı izlemenizi öneririm. Çünkü oyuncuların gerçek tepkilerini daha iyi daha kaliteli izleyebilir ve görebilirsiniz. Ayrıca ingilizce bilginiz de artar ;) 

Ayrıca film başlangıcında benim dikkatimi çeken bir şarkı oldu ve çok beğendim. Merak edenler için onun da videosunu ekliyorum.

Moody Blues - Nights in white satin 




Filmi aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.. 

http://www.fullhdfilmizlesene.org/player/okru/ply.php?id=30812080851&t=1469797075
İyi seyirler arkadaşlar. Hoşçakalın :)















 j.mnsn
j.mnsn








lovviez
















7 yorum:

  1. Bende izlemişdim çokda beğendiğim bir film sizde cok guzel anlatmissiniz ellerine saglik tatlim 😊

    YanıtlaSil
  2. Ay çok eğlenceli bişi benziyo kız :D Yazdım bi köşeye bunu ve bencede altyazılı film candır :) Bi dublaj yapıyolar film rezil kepaze ıyk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle cano, hem eğlenceli hem ürkütücü hem anlamlı :)

      Alt yazı olsun bizim olsun :))) Lakin benim linkim Dublajlı :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İzledikten sonraki şairane yorumlarınızı paylaşın mutlaka, sizin gözünüzden de görelim film yorumunu :)

      Sil
  4. Daha çok film önerileri istesem kuzum ^.^ İzlenecek listemin başına koydum bile :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.