In theBalm of Your Hand Palet İnceleme

Herkese merhaba,

Bugün birlikte ''The Balm'' markasına ait, yepyeni paleti ''In theBalm of Your Hand vol.1'' i inceleyeceğiz. ''Vol.1 dediklerine göre, Vol.2 de çıkacaktır'' şeklindeki yorumlar da şimdiden kafamızda yer edinmiştir. Ayrıca paletin üstünde ''Gratest Hits Vol.1'' yazıyor. Yani The Balm'ın en iyilerinin seçildiği ilk palet. Umarım ikinci serisi de hazırlanır.



Öncelikle belirtmekte yarar görüyorum ki, paleti bulmak oldukça zor. Bir süre önce satışa sunulan paletin Amerika fiyatı $40, yaklaşık olarak 120 TL idi. Türkiye'de sadece ''Gratis'' mağazalarında normal fiyatı 99 TL (benim gördüğüm fiyat) olarak bulabileceğiniz palet, mağazanın indirimli günlerinde 50 TL - 60 TL gibi güzel fiyatlara iniliyor. Rastlaması zor olan paleti eğer ki görürseniz, düşünmeden almanızı tavsiye ederim. Şuanda The Balm'ın kendi sitesinde bile yok bu paletin.

Neden bu paleti almalıyım ? 


Paletin içeriğine bakacak olursak, her zamanki gibi önce güzel bir ayna bizi karşılıyor. 

Paletin içinde, 3 adet allık ve 1 adet bronzer bulunuyor. Önce bunları inceleyelim. 



Allıklar : HOT MAMA 
                 INSTAIN - Argyle
                 CABANABOY
Bronzer : BAHAMA MAMA 






Paletin ikinci satırında, en sevilen 4 adet far ve efsane bir aydınlatıcı bulunuyor. 



Farlar : SHADY LADY Vol.2 - Insane Jane
SHADY LADY - Mischevious Marissa
NUDE TUDE - Sexy
BALM JOVİ - Lead Zeppelin 

MARY-LOU MANIZER - Aydınlatıcı          






Paletin en sağında ise, ayrı bir bölüm olarak kapaklanmış olan bölümde, 1 adet krem allık & dudak kremi ve 1 adet de ruj bulunuyor. 

 


How 'bout Them Apples? - Caramel

TheBalm Girls - Mia Moore









Palet, şimdiden benim favorilerime girmiş durumda. İçerisinde en sevilen ürünlerin bulunması büyük bir avantaj sağlıyor. Ürünleri ayrı ayrı almak yerine tek bir palet sayesinde birçok ihtiyacı gidermek mümkün. Ayrıca seyahatlerde rahatlıkla çantada taşınabilecek bir ürün. Gündüz ve akşam makyajlarına uygun ürünlerin de bulunması, seyahatlerde fazla eşya taşımaktan da kurtarıyor. 

Yepyeni palet incelemelerinde görüşmek dileğiyle, şimdilik hoşçakalın :) 













 j.mnsn
j.mnsn








lovviez












9 yorum:

  1. The balm çok güzelde birazcık pahalı ya :) bu palette ilgimi çekiyordu uzun zamandır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paleti ilk gördüm ve dedim ki , Bi gün mutlaka benim olacak 😂 Bu palet bu fiyatı hak ediyor diye düşünüyorum, çünkü içinde herşey var.. Tabi indirimli fiyattan bahsediyorum :)

      Sil
  2. gerçekten en iyilerinin bi araya geldiği palet oluşturmuşlar ^^ mary lou yu görünce tamam dedim :D indirimli fiyatı da cok cok iyi ki zaten the balm ürünleri kolay bitmiyor FAtmacım haksızmıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum kuzum, uzun ömürlü bu ürünler.. etkileri de gayet güzel.. bu sebeple ben the balm ürünlerine indirimdeyken her zaman şans veriyorum.. hak ediyorlar çok haklısın :) :*

      Sil
  3. İlk blogumu açmama rağmen yazılarını severek okuduğum bloggerlardan birisin.. Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim çok faydalı herşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için asıl ben çok çok teşekkür ederim canım ^^

      Sil
  4. bişi öğrenmiş olduuuk :)

    YanıtlaSil
  5. Bu paleti gördüğimde işte aranan bu demiştim bebeğim :DTüm ürünleri tek tek almaktansa böyle kolaj yapılması daha uygun oluyor ve fiyatları daha makul geliyor bana da :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.