Domates Kürü İle Zayıfla

Herkese merhaba, 

Bugün size yeni keşfettiğim ve uygulamaya başladığım ''domates kürü''nden bahsedeceğim. 

Diyette olduğumu, sağlıklı beslenmeye çalıştığımı beni takip edenler artık biliyorlar. Dün can sıkıntısına youtube'da videolar izlerken bu ''domates kürü''ne denk geldim. 

Domates kürü ile kahvaltı

Yapılışı gayet kolay bu ''domates kürü''nün.. 

İhtiyacımız olan sadece 2 adet domates.. Domateslerin organik olmasına dikkat edin, hormonlu domateslerin faydası olmayacaktır.. 

İşin en güzel yanı ise, 100 ml ''domates suyu'' sadaece 15 kcal. :)







Domateslerin kabuklarını soymanızı tavsiye ederim, çünkü blender'da kabuklar tam olarak doğranmadığında ''domates kürü''nün içimi zorlaşıyor. Ben çok yoğun olduğunu düşündüğüm için blender'a çok az su da ekledim.. Başka herhangi bir şey eklemenize gerek yoktur. 


''Domates Kürünün Faydaları Nelerdir ?''

Diyet yapanların çoğu ortak bir hedefte buluşurlar: Göbek eritmek ! 

Evet arkadaşlar, domates kürü göbeğinizi eritmenizde büyük yardımcı oluyor. Domates sindirim sistemimizi güçlendiriyor ve bağırsaklarımızın daha iyi çalışmasını sağlıyor. Ki biliyorsunuz, bağırsakları iyi çalışan bir insanın göbeği çabucak forma girer. 

Domatesin içeriğinde var olan ''likopen'' hem gençleştiriyor hem de insan vücudunun sıkılaşmasına yardımcı oluyormuş. 

Domatese karşı herhangi bir alerjik durumunuz yoksa ve zayıflama sürecindeyseniz, bu kürü tavsiye ederim.. Ben bugün başladım ve ağustos ayına kadar devam edeceğim. Sonuçlardan size bahsederim ;) 


Deneyimlerinizi veya görüşlerinizi yorum yazarak benimle paylaşabilirsiniz. Afiyet olsun, hoşçakalın :)















 j.mnsn
j.mnsn









lovviez














2 yorum:

  1. Bunu duymamıştım ama göbek eritiyorsa denerim çünkü büyük bir göbek sorunum var :-) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bizzat denediğim birşey, evet göbek eritiyor ama yavaş yavaş :) yani zayıflama sürecinde güzel bir yardımcı :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.