Diyet Usulü Brunch !

Herkese merhaba, 

Son zamanlarda kahvaltımı hep öğlene doğru yapar oldum. Erken de kalksam geç de kalksam böyle bir düzene dönüştü.. Bu şekilde, sabah kahvaltısıyla öğlen yemeğinin birleştirildiği öğüne ''brunch'' deniliyor. Yani, breakfast + lunch
Brunch'lar genellikle zengin menülerden oluşur.. 2 öğün bir arada olduğu için. Fakat ben diyetteyim ve abartmak olmaz :) 

Diet Brunch


Takip edenlerim biliyor ki, bir süredir diyet yapıyorum. Sonuçları da tam istediğim gibi, güzel gidiyor. Bu konu hakkında da bir yazı yazacağım en kısa zamanda :) Biz dönelim konumuza.. Diyet yaptığım için, kahvaltı yapmadan önce en az 1 bardak su içiyorum. Bu inanılmaz iyi geliyor. 

Şimdi bakalım günün brunch menüsünde neler var.. 

Bir kasede 2 yumurta çırptım ve az yağlı tavada onu pişirdim. Bunun haricinde tabağımdaki diğer malzemeler çiğ halde.. Tabağımda görüldüğü gibi, 1 domates, 3 tatlı yeşil biber, biraz beyaz peynir ve doğranmış yeşil zeytin var.

Bana göre tabağım oldukça zengin :) Belki fazla bile olabilir. Çünkü az yemek yemeye çok alıştım.. 

Bugün benim brunch menüme, filtre kahve eşlik ediyor. Diyetteyken neden bu kadar çok filtre kahve içtiğimi merak ediyorsanız, buradan okuyabilirsiniz. 

Yemeğimin yanında eğer ki içecek yoksa, yarım litre su içiyorum. 

Benim günüm böyle başladı. Yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın :) 









 j.mnsn
j.mnsn







lovviez














6 yorum:

  1. Ellerine saglik tatlim afiyet olsun 😘

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim balım beraber olsun :) Blogger'lar brunch'ta :D

    YanıtlaSil
  3. Aman da aman hanımefendi döktürüyoooo :D:D

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar bende diyetteyim hatta 3. günüm diyebilirim benim için rekor bir rakam inşallah devamı gelir ve sonuclarını da alırım bende sabah kahvaltılarımı bu sekilde yapmaya bayılırım. Yoğurt ve meyve karısımlı tabaklar da ciddi anlamda tok tutuyor :) blogunu yeni keşfettim harika! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süper :) asla bırakmayın, hedeflerinizi belirleyin ve o yolda ilerleyin.. Eğer bir yerlerde duraklarsanız hemen bana gelin :) Ben motive olmanıza yardımcı olurum.. Bu arada bloğunuza ziyarete geliyorum kaydedeceğim sizi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.