Beni Tanıyın

Herkese merhaba , 

Adım Fatma, 15 Şubat 88' doğumluyum ve Karabük'te yaşıyorum. Karabük Üniversitesi'nde henüz tez aşamasında olan yüksek lisans öğrencisiyim. Bölümüm ise Turizm ve Otel İşletmeciliği. 

Kova burcuyum ve hemen hemen tüm özelliklerini taşıyorum. İnanılmaz derecede özgürlüğüne düşkün bir insanım. Seyahat etmeyi, yeni yerler görmeyi ve kültürel yapıları keşfetmeyi çok severim. Farklı kültürden insanlarla konuşmayı hem faydalı hem de eğlenceli buluyorum. 

Müzik dinlemeyi sevmeyen yoktur. Ben de kulaklığa kısmen de olsa yapışık yaşayanlardanım. Ders çalışırken, kitap okurken, cilt bakımı yaparken, yemek hazırlarken veya seyahat ederken sürekli müzik dinleyen bir insanım. Klasik müzikten, rock, goth, grunge, arabesk, popüler müziğe kadar bir çok türde müzik dinlediğim doğrudur. Tabi ki hepsinin bir yeri ve zamanı var. 

Tez çalışmamdan arta kalan zamanlarda, tabi eğer evdeysem, bana birşeyler katacak işlerle uğraşmaya çalışırım. Kitap okur, resim yapmaya çalışır ya da sevdiğim youtuber'ları izlerim. Sosyal medyada çoğunlukla, ''instagram'', ''pinterest'' ve ''twitter'' kullanıyorum. Hesaplarıma, yukarıdaki sembollere tıklayarak ulaşabilirsiniz. 


Lovviez

Şimdilik burada bırakıyorum. Daha sonraki sohbetlerimizde görüşmek dileğiyle, hoşçakalın *-*













 j.mnsn
gokmen.ftm








lovviez












18 yorum:

  1. seni tanımak ne güzel :)<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seni tanıdığım için çok memnunum cano :* <3

      Sil
  2. geldim bu arada çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bitanem.. Bu arada filmi izledim.. hatta ağladım bile :D

      Sil
  3. Çok sevindim beğenmene öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve hızlı bir tur olmuş senin hakkında çarçabuk geçiyor okuyan hayatından :) Sevgi ve sayılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Seni tanıdığıma sevindim Fatma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninle tanıştığım için mutlu oldum bitanem <3

      Sil
  6. Fatmacım üniversite hayatın da başarılar diliyorum. Ve seni tanıdığıma çok mutlu oldum. O güzel gülen yüzün hiç solmasın hep gülsün 😊💖💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanecim benim ^^ Ben de tanıştığımıza gerçekten çok çok mutlu oldum, öğreneceğim çok şey var senden ablacım :) Amin.. İnşallah cümlemizin yüzü hep gülsün :)

      Sil
  7. Yüz hatlarınız çok zarif çok güzel maşallah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🤗 Sevgiler ✨☺️💕

      Sil
  8. merhaba :) takipdeyim artık :) benim bloguma da uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, hemen geliyorum ben de ^^

      Sil
  9. Güzelliğimmm iyi ki tanıdım seni umarım tüm dünyayı gezme şansını yakalarsın ve bize oralardan yazmaya devam edersin :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.